تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

قیمت گلکسی فولد ۱۹۸۰ دلار است و از ۶ اردیبهشت عرضه می‌شود

  • کد خبر : 41925
  • 02 اسفند 1397 - 2:34
قیمت گلکسی فولد ۱۹۸۰ دلار است و از ۶ اردیبهشت عرضه می‌شود

به گزارش جمهوریت ; سامسونگ دقایقی قبل گوشی تاشو تجاری خود با نام Galaxy Fold را رونمایی کرد. این گوشی برچسب قیمتی ۱۹۸۰ دلاری برای مدل پایه دارد. رسما تایید شد که قیمت گلکسی فولد ۱۹۸۰ دلار است و از ۶ اردیبهشت عرضه می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم. مراسم […]

به گزارش جمهوریت ;

سامسونگ دقایقی قبل گوشی تاشو تجاری خود با نام Galaxy Fold را رونمایی کرد. این گوشی برچسب قیمتی ۱۹۸۰ دلاری برای مدل پایه دارد. رسما تایید شد که قیمت گلکسی فولد ۱۹۸۰ دلار است و از ۶ اردیبهشت عرضه می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مراسم آنپکد امسال سامسونگ به‌شکل طوفانی شروع شد و در ابتدای مراسم، به‌جای رونمایی پرچمدار جدید سری S این شرکت، گوشی تاشویی با نام گلکسی فولد (Galaxy Fold) رونمایی شد. این گوشی که در حالت بسته نمایشگری ۴.۶ اینچی دارد، وقتی بازمی‌شود به تبلت ۷.۳ اینچی تبدیل می‌شود.

گلکسی فولد جزو اولین گوشی‌های سازگار با فناوری ۵G است و نسخه‌های مختلف آن با پشتیبانی از LTE و ۵G از ۲۶ آوریل (برابر با ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) و با قیمت پایه‌ی ۱۹۸۰ دلار عرضه می‌شود. 

این گوشی ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و پردازنده‌ی ۷ نانومتری دارد و از نسل سوم حافظه‌ی ذخیره‌سازی eUFS بهره می‌برد. همچنین، گلکسی فولد در چهار رنگ مختلف عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره گلکسی فولد چیست؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=41925

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰