تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

اولین گام انتخاباتی سندرز؛ انتخاب یک مسلمان برای رهبری کمپین

  • کد خبر : 42111
  • 02 اسفند 1397 - 12:09

به گزارش جمهوریت ; فائز شاکر، وکیل مسلمان حقوق مدنی به عنوان مدیر کمپین انتخابات ریاست جمهوری سناتور برنی سندرز انتخاب شد. به گزارش ایسنا، به نقل از  خبرگزاری آناتولی، فائز شاکر، فارغ‌ التحصیل دانشگاه هاروارد و مدیر سیاست ملی سابق در اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا (ای‌سی‌ال‌یو) بوده است که از سوی برنی سندرز، سناتور […]

به گزارش جمهوریت ;

فائز شاکر، وکیل مسلمان حقوق مدنی به عنوان مدیر کمپین انتخابات ریاست جمهوری سناتور برنی سندرز انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از  خبرگزاری آناتولی، فائز شاکر، فارغ‌ التحصیل دانشگاه هاروارد و مدیر سیاست ملی سابق در اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا (ای‌سی‌ال‌یو) بوده است که از سوی برنی سندرز، سناتور مستقل آمریکایی به عنوان مدیر کمپین انتخاباتی معرفی شد.

شاکر پیش از فعالیت در سازمان ای‌سی‌ال‌یو به عنوان مشاور هری رید، رهبر اکثریت سابق سنا و همچنین مشاور نانسی پلوسی، رئیس کنونی مجلس نمایندگان آمریکا فعالیت می‌کرد.   

او در طول هفت سال کار در مرکز ترقی آمریکایی، یک اندیشکده لیبرال مستقر در واشنگتن، کمپین ضد اسلام‌هراسی را رهبری کرد و گزارشی با عنوان “ترس: ریشه‌های شبکه اسلام‌هراسی در آمریکا” منتشر کرد.

سندرز که رقیب انتخاباتی هیلاری کلینتون پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ بود، هم‌اکنون امیدی برای رهبری دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ به حساب می‌آید. سندرز گرچه سیاستمداری مستقل است اما به سمت دموکرات‌ها گرایش دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=42111

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰