تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

شرایط جدید انتقال دائم و موقت فرهنگیان/ آغاز ثبت درخواست‌های انتقال

  • کد خبر : 42206
  • 02 اسفند 1397 - 16:09
شرایط جدید انتقال دائم و موقت فرهنگیان/ آغاز ثبت درخواست‌های انتقال

به گزارش جمهوریت ; معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای انتقال موقت، فرهنگیان به داشتن حداقل دو سال سابقه کار و برای انتقال دایم، حداقل ۵ سال خدمت تمام وقت و نداشتن تعهد به منطقه مبدا نیاز دارند. به گزارش ایلنا، علی‌الهیار ترکمن با اشاره به ابلاغ بخشنامه نقل و […]

به گزارش جمهوریت ;

شرایط جدید انتقال دائم و موقت فرهنگیان/ آغاز ثبت درخواست‌های انتقال

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای انتقال موقت، فرهنگیان به داشتن حداقل دو سال سابقه کار و برای انتقال دایم، حداقل ۵ سال خدمت تمام وقت و نداشتن تعهد به منطقه مبدا نیاز دارند.

به گزارش ایلنا، علی‌الهیار ترکمن با اشاره به ابلاغ بخشنامه نقل و انتقالات فرهنگیان در سال ۹۸ گفت: وزارت آموزش و پرورش سالانه با تعداد زیادی تقاضای نقل و انتقلات مواجه است و کارکنان رسمی، پیمانی، رسمی آزمایشی و قراردادی شامل بخشنامه نقل و انتقالات می‌شوند.

وی در بررسی نقل و انتقالات، اصلی‌ترین شرط را عدم ایجاد خلا نیروی انسانی  و به هم نخوردن تراز نیروی انسانی دانست و افزود: حداکثر همکاری را با فرهنگیان در برآورده کردن نیازهای فرهنگیان خواهیم داشت‌.

الهیار ترکمن با اشاره به شروطی که در بخشنامه نقل و انتقلات آمده، اظهار کرد: برای انتقال موقت به حداقل دو سال سابقه کار و برای انتقال دایم حداقل ۵ سال خدمت تمام وقت و نداشتن تعهد به منطقه مبدا لازم است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی گفت: به‌صورت میانگین تا ۶۰ درصد تقاضای نقل و انتقالات فرهنگیان موافقت می‌شود.

وی با اشاره به انتقال اضطراری فرهنگیان اظهارکرد: امسال نقل و انتقالات زود شروع شده تا تکلیف همکاران زودتر مشخص شود، مناطق قبل از سال تحصیلی به شرایط با ثباتی برسند و در ستاد هم بتوانیم قابلیت برنامه‌ریزی داشته باشیم. لذا تا پایان اردیبهشت‌ماه نتایج قطعی نقل و انتقال فرهنگیان مشخص خواهد شد اما یک فرصت اضطراری برای فرهنگیانی که شرایط خاص در تابستان برای آنها به وجود آمده دیده می‌شود تا زمان نقل و انتقال اضطراری که فرصت آن از ۱۵ تا ۲۵ شهریورماه اقدام کنند.

الهیار ترکمن گفت: ثبت درخواست‌های انتقال از ابتدای اسفندماه شروع شده و تا پایان فروردین‌ماه در سامانه enteghal.medu.ir قابل انجام است و فرهنگیان می‌توانند مدارک خود را در سایت آپلود کنند یا پس از ثبت‌نام مدارک مورد نیاز را به امور اداری منطقه محل خدمت خود ارایه دهند و همزمان همکاران اداری در مناطق به بررسی درخواست‌ها خواهند پرداخت و نتایج به مرحله بالاتر در استان‌ها ارسال خواهد شد.

وی درباره اعلام نتایج درخواست‌ها گفت: تا پایان فرودین‌ماه برای انتقال موقت و تا پایان اردیبهشت‌ماه نتایج انتقال دایم اعلام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی از همکاران فرهنگی خواست تا تمام شرایط نقل و انتقال را بررسی کنند و در صورت دارا بودن شرایط درخواست خود را ثبت کنند. همچنین همکارانی که مدت کمی است در استخدام آموزش و پرورش هستند، در نظر داشته باشند که آنها به‌دلیل نیاز منطقه بومی خود استخدام شده‌اند و به آن منطقه تعهد خدمت دارند لذا تا پایان تعهد خود اقدام به درخواست انتقال نکنند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=42206

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰