تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
14

بیوگرافی مسعود صادقلو + مصاحبه و تصاویر

  • کد خبر : 4258
  • 12 شهریور 1397 - 15:48
بیوگرافی مسعود صادقلو + مصاحبه و تصاویر

علاقه‌ی مسعود صادقلو به موسیقی از دوران کودکی آغاز شد و این علاقه را در نوجوانی با شدت بیشتری پیگیری کرد و در نهایت اولین بار با فیت دادن شروع به قدم در راه موسیقی زیرزمینی گذاشت، همکاریش اش با رضا شیری و سپس مسعود جهانی کارهایش را حرفه ای منتشر کرد و خیلی زود […]

علاقه‌ی مسعود صادقلو به موسیقی از دوران کودکی آغاز شد و این علاقه را در نوجوانی با شدت بیشتری پیگیری کرد و در نهایت اولین بار با فیت دادن شروع به قدم در راه موسیقی زیرزمینی گذاشت، همکاریش اش با رضا شیری و سپس مسعود جهانی کارهایش را حرفه ای منتشر کرد و خیلی زود دیده شد. وی از سال ۹۵ فعالیت در عرصه‌ی موسیقی سبک پاپ را به صورت جدی آغاز کرد.
صادقلو با ارائه‌ی تک آهنگ‌هایی همچون “هوس باز”، “آخر شب”، “دیوونه بازی”، “زیر بارونا برقص”، “نیمه گمشده” و…. اسم و رسمی به هم زد. وی به دلیل سبک خاص خود که به نوعی امضای او را به همراه دارد، موفق شده به نامی شناخته شده در این عرصه بدل شود. او دستی هم در اجرای آهنگ‌های رمانتیک و احساسی دارد.

 

 

 

بیوگرافی مسعود صادقلو

 

مسعود صادقلو و کشتی

 

مسعود صادقلو در دوران نوجوانی و جوانی ورزشکار حرفه ای بود، او نزدیک ۸ سال در کشتی فعالیت جدی داشت اما با ادامه فعالیت در موسیقی این رشته را کنار گذاشت.

 

 

کافه مسعود صادقلو

 

شغل دوم مسعود صادقلو

 

قبل از شروع موسیقی چلوکبابی داشت ولی بعد از ورود به عرصه موسیقی کافه شاپ زد و در حال حاضر منبع اصلی درآمدش است می گوید در تلاش است شعبه دوم را در ولنجک افتتاح کند.

 

 

مسعو صادقلو

 

ازدواج

 

طبق اطلاعات موجود وی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. انتشار عکس هایی از او با هوادرانش شایعه دوست دختری وی را منتشر شد که این خبر کذب است.

 

 

عکس مسعود صادقلو

 

لمینت و عمل زیبایی

 

به گفته خود مسعود صادقلو دندان هایش را بخاطر زیبایی لبخند لمینت کرده و احساس خوبی دارد، او همچنین ۱۰ سال پیش بینی اش را عمل کرده ولی حالا پشیمان است.

 

 

 

مصاحبه با مسعود صادقلو

 

 

دلیل زیاد فیت دادن

 

بنده آدم تنبلی هستم و برخی از کارها را نمی توانم به تنهایی انجام بدم و او از دوست های نزدیکم کمک می‌گیرم. در تولید آهنگهای خود ما یک تیم هستیم مهدی حسینی،  رضا شیری و مسعود جهانی از جمله این افراد هستند.

 

 

زندگینامه مسعود صادقلو

 

ممنوع الفعالیت

 

خودم دوست دارم فعالیتم مجاز بشه، بدم نمیاد، راحت می شم ولی به دردی نمیخوره

حداقل به درد من نوعی نمیخوره، در حال حاضر هم ممنوع الفعالیت هستم از این رو میگم به درد من نمیخوره که من الان میتونم پول در بیاورم وقتی دو سه سال برای یک جواز منتظر باشم دیگر به دردی نمیخورد و از دوران اوج دورم می کند.
همچنین اینکه بعد از مجاز بودن باید از برخی همکاری ها منع بشیم، هر جایی نتونیم بریم و شعر و ملودی به هرکسی نتوانیم بفروشیم که من دوست ندارم.

 

 

 

مسعود صادقلو و رضا شیری

مسعود صادقلو و رضا شیری

 

 

عکس اینستاگرامی مسعود صادقلو

 

عکس های مسعود صادقلو

عکس های مسعود صادقلو 

 

عکس های مسعود صادقلو (خواننده)

 

 

 

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی پویا بیاتی و همسرش + تصاویر

بیوگرافی امین حبیبی + زندگی شخصی و مصاحبه

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده + ازدواج و زندگی شخصی

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=4258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰