تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
12

برگزاری دومین جلسه دادگاه مشایی+حواشی و جزئیات

  • کد خبر : 4301
  • 11 شهریور 1397 - 11:44
برگزاری دومین جلسه دادگاه مشایی+حواشی و جزئیات

به گزارش جمهوریت؛  دومین و آخرین جلسه محاکمه اسفندیار رحیم مشایی معاون رئیس جمهوری در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی غضنفرآبادی به صورت علنی و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. در این جلسه  که از ابتدا تا انتهای آن ، مشایی بدون لحظه ای توقف مداوم داد […]

به گزارش جمهوریت؛  دومین و آخرین جلسه محاکمه اسفندیار رحیم مشایی معاون رئیس جمهوری در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی غضنفرآبادی به صورت علنی و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

در این جلسه  که از ابتدا تا انتهای آن ، مشایی بدون لحظه ای توقف مداوم داد و فریاد می کرد و مدعی بود که دادگاه صلاحیت ندارد ، کیفرخواست از سوی نماینده دادستان ، برائت و سه اتهام اقدام علیه امنیت کشور ، فعالیت تبلیغی علیه نظامی و توهین به مقامات دولتی به سبب انجام وظیفه به متهم تفهیم شد که وی از پاسخ به اتهامات امتناع کرد.

مشایی که به گفته رئیس دادگاه در پایان جلسه قبل از قرائت کیفرخواست خودداری کرده بود ،  امروز هم پیشنهاد دادگاه برای مهلت یک ماهه جهت قرائت کیفرخواست و معرفی وکیل را نپذیرفت و نهایتا با اخذ آخرین دفاعیات ، ختم رسیدگی به این پرونده اعلام و مقرر شد که رای در مهلت قانونی صادر شود.

دیگر متهم این پرونده نیز علی اکبر جوانفکر بود که نه خود در دادگاه حضور یافت و نه وکیلی معرفی کرده بود.

منبع : ایسنا

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=4301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰