تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

اوپو رسما از اولین گوشی هوشمند ۵G جهان رونمایی کرد

  • کد خبر : 43203
  • 05 اسفند 1397 - 2:33
اوپو رسما از اولین گوشی هوشمند ۵G جهان رونمایی کرد

به گزارش جمهوریت ; دقایقی پیش مراسم Innovation Event 2019 اوپو در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شد و در این کنفرانس، این کمپانی چینی از اولین اسمارت فون ۵G جهان که قرار است در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شود رونمایی کرد. طبق اعلام رسمی کمپانی سازنده گوشی فایو جی آنها به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام مجهز […]

به گزارش جمهوریت ;

دقایقی پیش مراسم Innovation Event 2019 اوپو در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شد و در این کنفرانس، این کمپانی چینی از اولین اسمارت فون ۵G جهان که قرار است در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شود رونمایی کرد.

طبق اعلام رسمی کمپانی سازنده گوشی فایو جی آنها به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام مجهز شده است تا بسیاری از مشکلات مربوط به طراحی آنتن، فرکانس رادیویی (RF)، مصرف بیش از حد انرژی و غیره رفع شده و کاربران با استفاده از آن بتوانند از پتانسیل بالای ارتباطات بر بستر ۵G به طور کامل بهره ببرند.

اوپو رسما از اولین گوشی هوشمند 5G جهان رونمایی کرد

این به معنای این است که گوشی ۵G اوپو نه تنها با سرعت بالا، قابل اعتماد بودن بسیار بهتر و تخیر پایین‌تر در ارتباطات را برای کار به ارمغان می‌آورد، بلکه زمینه را برای عرضه اپلیکیشن‌های جدید ۵G+ را نیز فراهم می‌کند. اوپو در این کنفرانس به طور رسمی اعلام کرد گوشی ۵G آنها اولین محصول در این زمینه است که در نیمه اول سال میلادی ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد شد. به عنوان یک شریک بسیار مهم در توسعه این گوشی، رئیس کوالکام، کریستیانو آمون (Cristiano Amon) نیز سخنرانی مخصوصی برای گوشی فایو جی اوپو داشت. او اعلام کرد که این کمپانی چینی رهبری قابل قبولی در فاز اینترنت ۴G ارائه داده است و به خوبی شایسته مقام لیدری برای انتقال به فاز اینترنت ۵G خواهد بود:

ما فرصت‌های بسیار زیادی برای هدایت نوآوری‌های آینده به سمت اینترنت ۵G می‌بینیم و تکنولوژی‌های کوالکام به دنبال این است که همکاری نزدیکی با اوپو داشته باشد تا پتانسیل واقعی اینترنت ۵G را شناسایی کنیم و برای عرضه اولین اسمارت فون آنها که به پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام و مودم ۵ جی X50  به همراه فرستنده رادیویی مجتمع و فناوری‌های فرانت اند فرکانس‌های رادیویی مجهز شده است، از این کمپانی پشتیبانی به عمل بیاوریم.

مشخصات گوشی ۵G اوپو هنوز اعلام نشده است

اوپو رسما از اولین گوشی هوشمند 5G جهان رونمایی کرد

گزارش شده است که اوپو و چهار اپراتور مخابراتی Swisscom ،Telstra ،Optus و Singtel به طور مشترک برای به راه انداختن پروژه گوشی موبایل ۵G اوپو فعالیت داشته‌اند. این کمپانی اعلام کرده است که اسمارت ‌فون ‌های ۵ جی این برند چینی در اروپا، اقیانوسیه، آسیا و دیگر بازارها حضور خواهند داشت تا اولین تجربه از اینترنت ۵G را برای کاربران سراسر جهان به ارمغان بیاورند.

اوپو رسما از اولین گوشی هوشمند 5G جهان رونمایی کرد

همچنین اوپو به طور ویژه‌ای برای توسعه و عرضه‌ی اپلیکیشن‌های نوآورانه حوزه۵G+5G مشتاق است وتا برای کاربران تجربه‌های جذاب‌تری از اپلیکیشن های جدید ایجاد شود. تانگ هایی (Tang Hai)، مدیر بخش تحقیقات استاندارد موسسه تحقیقاتی اوپو، میپ گوید که این شرکت با توسعه‌دهندگان نرم‌افزار برتر این صنعت همکاری خود را آغاز کرده است تا به کشف و توسعه بازی‌های ابری مبتنی بر اینترنت ۵G بپردازند. او ادامه می‌دهد:

ما از توان عملیاتی بالا و تاخیر بسیار کم فناوری ۵G برای عرضه تجربه گیمینگ سطح بالا بر روی پلتفرم تلفن های همراه هوشمند بهره خواهیم برد

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=43203

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰