تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
2

حاجی‌بابایی: توجه به مانیفست رهبری را از بودجه ۹۸ آغاز کنیم

  • کد خبر : 43267
  • 05 اسفند 1397 - 8:09

به گزارش جمهوریت ; رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اهتمام قوای سه گانه برای اجرایی کردن مانیفست رهبری، گفت‌ که توجه به این مانیفست را باید از لایحه بودجه سال ۹۸ آغاز کرد. حمیدرضا حاجی بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین […]

به گزارش جمهوریت ;

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اهتمام قوای سه گانه برای اجرایی کردن مانیفست رهبری، گفت‌ که توجه به این مانیفست را باید از لایحه بودجه سال ۹۸ آغاز کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مانیفست گام دوم انقلاب بود. ایشان با نگاه بلند خود چهل سال گذشته را تبیین کردند، آن را قابل انعطاف دانستند و نقش انقلاب را در پیروزی‌های ۴۰ سال گذشته تعریف کردند و فرمودند که نقاط ضعف موجود را باید برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: گام دوم انقلاب باید همراه با عدالت و مبارزه با فساد و حضور نیروهای جهادی و انقلابی و برداشتن گام‌های بلند برای تبیین سیاست خارجی، داخلی و وضعیت اقتصادی باشد.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در ادامه اضافه کرد: رمز پیروزی ما اجرایی کردن این پیام توسط مجلس شورای اسلامی، دولت و قوه قضاییه است. ما باید نکاتی را که ایشان فرموده اند دنبال کنیم. ایشان پیام مردم را رساندند و نیاز است که ما با این پیام هماهنگ شویم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که «مجلس باید به رسالت خود در خصوص پیام مقام معظم رهبری عمل کند»، در این رابطه، بیان‌ کرد: آیا بودجه مجلس شورای اسلامی عدالت محور است؟ اولین نکته ای که ما باید به آن توجه داشته باشیم بودجه سال ۹۸ است. در واقع توجه به پیام ایشان باید از بودجه سال آینده آغاز شود و این بودجه را به شکلی بنویسیم که عدالت در پرداخت‌ها وجود داشته باشد و تعیین تکلیف شود که بالاترین حقوق‌ها چقدر است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان این که «طبق اظهارات دولت تعداد کارمندان و بودجه جاری دستگاه‌های دولتی زیاد است»، در این رابطه یادآور شد: می‌خواهند کارمندانی که یک میلیون تومان حقوق می‌گیرند را حذف کنند. آیا مشکل حل می‌شود؟ ما باید حقوق‌های نجومی را کاهش دهیم. چرا فکری برای این موضوع نمی‌شود؟ متاسفانه همه یک جوری گره خورده ایم.

حاجی بابایی در پایان با اشاره به این که «پیام مقام معظم رهبری، پیام عدالت محوری و مبارزه با مفاسد بوده است»، خاطرنشان کرد: کسانی باید وارد مسئولیت ها شوند که کاملا پاک باشند. قطعا ورود کسانی که از نظر مالی سلامت کامل ندارند، به مسئولیت‌ها خطرناک است و خواسته مردم هم این نیست.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=43267

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰