تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
15

پشت پرده شکست پیام رسان های داخلی

  • کد خبر : 4330
  • 11 شهریور 1397 - 14:29
پشت پرده شکست پیام رسان های داخلی

به گزارش جمهوریت؛ پیام رسان‌ها با بخش عمده‌ای از کاربران خود را از دست داده اند یا تبدیل به فراموش خانه‌ای شده اند که کاربران‌شان هر چند وقت یکبار به آن سر می‌زنند. سقوط ۴۰۰ پله‌ای گپ، ۶۰۰ پله‌ای ایتا، ۷۰۰ پله‌ای سروش و ۹۰۰ پله‌ای آی گپ، آن هم صرفا در فضای وب ایران، خود گواهی […]

به گزارش جمهوریت؛ پیام رسان‌ها با بخش عمده‌ای از کاربران خود را از دست داده اند یا تبدیل به فراموش خانه‌ای شده اند که کاربران‌شان هر چند وقت یکبار به آن سر می‌زنند. سقوط ۴۰۰ پله‌ای گپ، ۶۰۰ پله‌ای ایتا، ۷۰۰ پله‌ای سروش و ۹۰۰ پله‌ای آی گپ، آن هم صرفا در فضای وب ایران، خود گواهی بر همین مدعاست.

به جز پیام رسان بله که توانسته آهسته و پیوسته، آن هم بنابر شواهد بدون افزایش محسوس تعداد کاربر، رتبه خود را در فضای وب بهبود ببخشد، تمام پیام رسان‌های داخلی با بحران مواجه شده اند. این پیام رسان‌ها با بخش عمده‌ای از کاربران خود را از دست داده اند یا تبدیل به فراموش خانه‌ای شده اند که کاربران‌شان هر چند وقت یکبار به آن سر می‌زنند. سقوط ۴۰۰ پله‌ای گپ، ۶۰۰ پله‌ای ایتا، ۷۰۰ پله‌ای سروش و ۹۰۰ پله‌ای آی گپ، آن هم صرفا در فضای وب ایران، خود گواهی بر همین مدعاست.

مجموع میزان دانلود هفت پیام رسان محبوب داخلی در کافه بازار دیگر به پنج میلیون و ۵۰۰ هزار نصب هم نمی‌رسد، این در حالی است که ابتدای خرداد، مجموع نصب آن‌ها عددی نزدیک به هشت میلیون کاربر را نشان می‌داد. به عبارتی دیگر می‌توان گفت: بخشی از کاربران اندرویدی داخل کشور، در این بازه ۱۰۰روزه نه تنها جذب این سامانه‌ها نشده اند، بلکه پس از تجربه احتمالا نامطلوب، این پیام رسان‌ها را ترک و اپلیکیشن را از گوشی همراه خود پاک کرده‌اند. این در حالی است که تعداد تصب فعال پیام رسان واتس اپ در کافه بازار، عدد ۱۸ میلیون را نشان می‌دهد: چهار برابر مجموع رقبای پیام رسان ایرانی!

منبع: هفت صبح

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=4330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰