تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
2

ایجاد ۴۰۰هزار شغل در چند سال اخیر توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

  • کد خبر : 43322
  • 05 اسفند 1397 - 11:33

به گزارش جمهوریت ، به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امروز در مراسم بهره برداری از فاز دوم طرح توسعه گلخانه ۵۰ هکتاری هیدروپونیک زرندیه استان مرکزی با اشاره به راهبردهای مختلف توسعه پایدار اظهار داشت: آنچه روی آن اجماع است تولید است و اگر بتوانیم تولید […]

به گزارش جمهوریت ،

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امروز در مراسم بهره برداری از فاز دوم طرح توسعه گلخانه ۵۰ هکتاری هیدروپونیک زرندیه استان مرکزی با اشاره به راهبردهای مختلف توسعه پایدار اظهار داشت: آنچه روی آن اجماع است تولید است و اگر بتوانیم تولید را سامان دهیم می توانیم از این مقطع حساس گذر کنیم.

وی ادامه داد:در ستاد اجرایی ابتدا تمام همت خودرو را بکار گرفتیم که به تولید کشور کمک کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه ظرف چند سال گذشته بیش از ۴۰۰هزار فرصت شغلی را سامان داده‌ایم گفت: ظرف ۹ماه گذشته ۴۱هزار شغل ایجاد شده است.

مخبر با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی یک راهبرد است، تصریح کرد: این موضوع کمتر تبیین شده است و در محافل دانشگاهی نیز به آن بی توجهی شده است.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۹۶ درصد داروی کشور در داخل کشور تولید می شود، بیان داشت:۳ تا ۴ درصد دارو وارداتی است که تقریبا ۳۵درصد هزینه دارویی کشور است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ره یکی از تولیدات ما در بخش داروی ضد سرطان ظرف سال ۹۶نزدیک به ۱۲۰میلیارد توان از جیب مردم کمتر هزینه شده است.

مخبر با تاکید بر اینکه هیچ فعالیت اقتصادی در ستاد اجرایی نداریم افزود:همه کارها صرفا در جهت محرومیت زدایی در مناطق محروم است. ظرف ۱.۵سال گذشته سهام ۳۷۰شرکت را به مردم واگذار کردیم.

مخبر خاطرنشان کرد: ما در تمام مدتی که کار کرده مالیات خود را پرداخت کردیم و یکی از بهترین مو دیات مالیاتی ستاد اجرایی است.

همچنین آقازاده استاندار استان مرکزی نیز با اشاره به اقدامات موثری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ،اظهار داشت:این ستاد از نهاد های است که توانسته است اقتصاد مقاومتی را در طول سالهای اخیر به خوبی اجرا کند.

وی ادامه داد:اقتصاد مقاومتی اقدامی بر ضد تحریم هاست و باید در عمل ثابت کنیم که تحریم ها بی فایده است.

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه مدیریت خوب ستاد اجرایی فرمان امام (ره) می تواند الگو باشد،افزود:سهم کشاورزی استان مرکزی نباید کمتر از ۱۹درصد صادرات غیر نفتی آن باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=43322

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰