تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

مسئولیت شکست احتمالی مذاکرات واشنگتن و پیونگ‌یانگ برعهده دموکرات‌ها است

  • کد خبر : 43523
  • 05 اسفند 1397 - 16:09
مسئولیت شکست احتمالی مذاکرات واشنگتن و پیونگ‌یانگ برعهده دموکرات‌ها است

به گزارش جمهوریت ; کره شمالی از دموکرات‌های آمریکایی و مقام‌های اطلاعاتی این کشور برای «سرد کردن فضای» مذاکرات صلح میان دو کشور انتقاد کرد. به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، کره‌شمالی از دموکرات‌های آمریکایی و مقام‌های اطلاعاتی این کشور برای «سرد کردن فضا»، پیش از دیدار «کیم جونگ‌اون» رهبر کره‌شمالی و «دونالد […]

به گزارش جمهوریت ;

مسئولیت شکست احتمالی مذاکرات واشنگتن و پیونگ‌یانگ برعهده دموکرات‌ها است

کره شمالی از دموکرات‌های آمریکایی و مقام‌های اطلاعاتی این کشور برای «سرد کردن فضای» مذاکرات صلح میان دو کشور انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، کره‌شمالی از دموکرات‌های آمریکایی و مقام‌های اطلاعاتی این کشور برای «سرد کردن فضا»، پیش از دیدار «کیم جونگ‌اون» رهبر کره‌شمالی و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده انتقاد کرد. 

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز -یکشنبه- خبر عزیمت کیم جونگ‌اون به ویتنام با قطار را اعلام کرد. 

در متن پیام این خبرگزاری آمده است: «حزب دموکرات ایالات متحده و دیگر مخالفان با مذاکرات در راستای ایجاد شک و شبهه در روند این مذاکرات دست به تمام داستان‌های بی‌اساس و اطلاعات غلط زدند و در موقعیت حساسی چون وضعیت فعلی دست به زیر سؤال بردن این مذاکرات زدند.»

در متن این بیانیه همچنین آمده است که در صورت شکست این مذاکرات، مسئولیت آن تماما با مخالفان ترامپ است و این امر مردم ایالات متحده را در برابر «تهدید‌های امنیتی» قرار می‌دهد.

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=43523

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰