تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

تیزر ویدیویی گلکسی فولد شکوه گوشی منعطف سامسونگ را در سکوت به نمایش می‌کشد

  • کد خبر : 43545
  • 05 اسفند 1397 - 17:34
تیزر ویدیویی گلکسی فولد شکوه گوشی منعطف سامسونگ را در سکوت به نمایش می‌کشد

به گزارش جمهوریت ; ارسال شده توسط: رضا آقامحمدی ۰۵ اسفند ۹۷ ساعت ۱۶:۵۰ شاید اگر ده سال پیش تصور یک نمایشگر قابل انعطاف که بتوان آن را به حالت‌های مختلف تغییر شکل داد، خنده‌دار به نظر می‌رسید اما حالا گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold) به عنوان اولین گوشی منعطف جهان وارد بازار شده است […]

به گزارش جمهوریت ;

تیزر ویدیویی گلکسی فولد شکوه گوشی منعطف سامسونگ را در سکوت به نمایش می‌کشد

۰۵ اسفند ۹۷ ساعت ۱۶:۵۰

شاید اگر ده سال پیش تصور یک نمایشگر قابل انعطاف که بتوان آن را به حالت‌های مختلف تغییر شکل داد، خنده‌دار به نظر می‌رسید اما حالا گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold) به عنوان اولین گوشی منعطف جهان وارد بازار شده است و تیزر ویدیویی جدید آن نیز طراحی فوق العاده گوشی تاشو سامسونگ را به نمایش می‌کشد.

ویژگی اصلی گلکسی Fold سامسونگ این است که شما می‌توانید آن را به راحتی از دو طرف باز کنید تا به یک تبلت با نمایشگر بزرگ‌تر دسترسی داشته باشید و هر زمان هم که خواستید آن را مجددا ببندید تا یک گوشی نسبتا کشیده و باریک در دستان خود داشته باشید. حالا تیزر ویدیویی این گوشیِ تقریبا دو هزار دلاری از سوی سامسونگ منتشر شده و نکته جالب اینجاست که هیچ‌گونه صحبت و توضیحی درون کلیپ ارائه داده نمی شود تا در سکوت محض، شما تنها صدای باز و بسته شدن لولای گوشی و عملکردهای مختلف این گوشی تاشو را مشاهده کنید.

در این ویدیو نحوه جا‌به‌جا شدن بین حالت باز و بسته گوشی گلکسی فولد، سیستم رابط کاربری و عکس گرفتن در دو حالت گوشی و تبلت و دیگر قابلیت‌هایی که به دو شکل مختلف می‌توانید از آنها بر روی این محصول نوآورانه بهره ببرید، به نمایش کشیده شده است. بنابراین اگر شما هم مثل ما می‌خواهید با این گوشی جدید سامسونگ بیشتر آشنا شوید، ویدیوی جذاب زیر را از دست ندهید:

تیزر ویدیویی گلکسی فولد ؛ گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=43545

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰