تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

رونمایی از نوکیا ۲۱۰ با طراحی کلاسیک به یاد روزهای پادشاهی برند فنلاندی بر دنیای موبایل

  • کد خبر : 43676
  • 05 اسفند 1397 - 23:34
رونمایی از نوکیا ۲۱۰ با طراحی کلاسیک به یاد روزهای پادشاهی برند فنلاندی بر دنیای موبایل

به گزارش جمهوریت ; ارسال شده توسط: رضا آقامحمدی ۰۵ اسفند ۹۷ ساعت ۲۲:۵۳ احتمالا بسیاری از شما کاربران عزیز گجت نیوز هم یکی از گوشی های ارزان قیمت نوکیا را به عنوان اولین موبایلی که خریده‌اید به یاد می‌آورید. حالا نوکیا ۲۱۰ از سوی اچ ام دی گلوبال برای پاسخگویی به درخواست‌های متعدد کاربرانی […]

به گزارش جمهوریت ;

رونمایی از نوکیا 210 با طراحی کلاسیک به یاد روزهای پادشاهی برند فنلاندی بر دنیای موبایل

۰۵ اسفند ۹۷ ساعت ۲۲:۵۳

احتمالا بسیاری از شما کاربران عزیز گجت نیوز هم یکی از گوشی های ارزان قیمت نوکیا را به عنوان اولین موبایلی که خریده‌اید به یاد می‌آورید. حالا نوکیا ۲۱۰ از سوی اچ ام دی گلوبال برای پاسخگویی به درخواست‌های متعدد کاربرانی که علاقه‌مند به یک طراحی نوستالژیک با مشخصات سخت افزاری ساده هستند رونمایی شده است.

گوشی نوکیا ۲۱۰ (Nokia 210) یک طراحی سرراست و بدنه مشابه گوشی های نوستالژیک این برند فنلاندی دارد که ما را به یاد سال‌های نه چندان دور و موفق نوکیا می‌اندازد. این گوشی دارای صفحه کلید فیزیکی است و بدنه آن نیز به رنگ خاکستری روشن ساخته شده است. یک نمایشگر ۲.۴ اینچی از نوع پنل‌های QVGA با حاشیه‌های مشکی‌رنگ در قسمت جلویی آن دیده می‌شود و درست مشابه گوشی های قدیمی‌تر نوکیا در مدل نوکیا ۲۱۰ نیز پنل پشتی به طور کامل تمام قسمت پشتی و لبه‌های اطراف را می‌پوشاند. البته شما می‌توانید آن را به شکل یک قاب محافظ جدا کرده و مجددا نصب کنید.

رونمایی از نوکیا 210 با طراحی کلاسیک به یاد روزهای پادشاهی برند فنلاندی بر دنیای موبایل

یک پورت میکرو یو اس بی بر روی قسمت بالایی برای اتصال آسان شارژ و همچنین یک جک مخصوص میکروفون و هدفون در این لبه دیده می‌شود. یک دوربین وی جی ای ۰.۳ مگاپیکسلی با یک فلش ال ای دی بر روی قسمت پشتی به همراه طراحی عمودی لوگوی نوکیا دیده می‌شود که البته قطعا شما نمی‌توانید با عکس‌های گرفته شده توسط این دوربین در مسابقات عکاسی طبیعت نشنال جئوگرافیک شرکت کنید، اما با قیمت‌‌گذاری ۳۵ دلاری نوکیا ۲۱۰ قطعا دیگر کاربر به این قابلیت‌ها فکر هم نمی‌کند!

امکانات نرم افزاری گوشی نوکیا ۲۱۰ (Nokia 210)

رونمایی از نوکیا 210 با طراحی کلاسیک به یاد روزهای پادشاهی برند فنلاندی بر دنیای موبایل

گوشی نوکیا ۲۱۰ از سیستم عامل اندروید برخوردار نیست اما یک مرورگر اینترنت اپرا مینی، نرم افزار فیسبوک و یک نسخه کلاسیک بازی Snake روی آن نصب شده است. همچنین یک فروشگاه موبایل برای دانلود اپلیکیشن‌های بیشتر نیز وجود دارد که البته باید توجه داشته باشید که این گوشی یک اسمارت فون نیست و مبتنی بر پلتفرم S30+ طراحی شده اس؛ بنابراین انتخاب‌های بسیار محدودی خواهید داشت.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=43676

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰