تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

دکتر ظریف استعفای خود را به صورت اینستاگرامی اعلام کرد

  • کد خبر : 44277
  • 07 اسفند 1397 - 2:34
دکتر ظریف استعفای خود را به صورت اینستاگرامی اعلام کرد

به گزارش جمهوریت ; وزیر امور خارجه، استعفای خود را به صورت اینستاگرامی اعلام کرد. دکتر ظریف استعفای خود را در اینستاگرام اعلام کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید. استعفا دکتر ظریف در اینستاگرام استعفا دکتر ظریف دکتر محمدجواد ظریف در یک پست اینستاگرامی با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر […]

به گزارش جمهوریت ;

وزیر امور خارجه، استعفای خود را به صورت اینستاگرامی اعلام کرد. دکتر ظریف استعفای خود را در اینستاگرام اعلام کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

استعفا دکتر ظریف در اینستاگرام

استعفا دکتر ظریف

استعفا دکتر ظریف

دکتر محمدجواد ظریف در یک پست اینستاگرامی با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و روز زن نوشت:

از بزرگواری مردم عزیز و دلاور ایران و مسئولان محترم در ۶۷ ماه گذشته بسیار سپاسگزارم. از ناتوانی برای ادامه خدمت و تمام کاستی‌ها و کوتاهی‌ها در دوران خدمت صمیمانه پوزش می‌خواهم. شاد و سربلند باشید.

جالب است که نقش شبکه های اجتماعی در ارتباط مستقیم مسئولین با مردم اینقدر پررنگ شده و آن را به عنوان یک راه ارتباطی رسمی، می شناسند.فکر می کنید با استعفای دکتر ظریف موافقت می شود؟

آپدیت شد

رئیس دفتر رئیس جمهوری: اخبار منتشر شده مبنی بر پذیرش استعفای دکتر ظریف از سوی رئیس جمهوری قویا تکذیب می شود.

ظریف روز یکشنبه در همایش «چندجانبه گرایی در سیاست خارجی ایران، ظرفیت‌ها و راهبردها» در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران طی اظهاراتی عنوان کرده بود: اینکه می‌گوییم به مقاومت مردم افتخار می‌کنیم به این معنا نیست که بگوییم وظیفه مردم این است که چنین کنند، بلکه وظیفه ماست که این مقاومت مردم را هم پاس بداریم و هم فشار را بر مردم کم کنیم، نگوییم مردم همیشه مقاومت کردند و ۴۰ سال است مقاومت می‌کنند و باز هم مقاومت خواهند کرد. پس ما چه کار‌ه‌ایم، چرا مردم ما را انتخاب و دولت را انتخاب کردند؟

وی گفت: اگر قرار بود مردم مقاومت کنند و همه مشکلات با مقاومت مردم حل شود، پس وظیفه ما چیست؟ همانطور که نمی‌توانیم پشت پرده توطئه‌های امپریالیسم و نظام سلطه قایم شویم و ناکارآمدی خودمان را گردن آنها بیندازیم، همانطور هم نمی‌توانیم پشت سر مقاومت مردم قایم شویم، ما وظیفه داریم به عنوان کارگزاران این مردم فشار را بر مردم کم کنیم و کاری است که داریم تلاش می‌کنیم و اینکه چقدر موفق شویم و چقدر نشویم، اولا مردم باید قضاوت کنند و مهمتر از مردم هم خدا باید قضاوت کند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=44277

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰