تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

بررسی اولیه هولولنز ۲ ، هدست واقعیت افزوده مایکروسافت (گجت تی وی)

  • کد خبر : 44441
  • 07 اسفند 1397 - 11:34
بررسی اولیه هولولنز ۲ ، هدست واقعیت افزوده مایکروسافت (گجت تی وی)

به گزارش جمهوریت ; ارسال شده توسط: مصطفی معصوم‌پور ۰۷ اسفند ۹۷ ساعت ۱۰:۴۵ مایکروسافت در نمایشگاه MWC 2019 از نسل جدید هدست واقعیت افزوده (AR) خود با نام هولولنز ۲ (Hololens 2) رونمایی کرد. با گجت نیوز همراه باشید و ویدیوی بررسی اولیه هولولنز ۲ را مشاهده کنید. در کنار معرفی گوشی‌های جدید در […]

به گزارش جمهوریت ;

بررسی اولیه هولولنز 2

۰۷ اسفند ۹۷ ساعت ۱۰:۴۵

مایکروسافت در نمایشگاه MWC 2019 از نسل جدید هدست واقعیت افزوده (AR) خود با نام هولولنز ۲ (Hololens 2) رونمایی کرد. با گجت نیوز همراه باشید و ویدیوی بررسی اولیه هولولنز ۲ را مشاهده کنید.

در کنار معرفی گوشی‌های جدید در نمایشگاه MWC 2019، شرکت مایکروسافت با نسل جدید هدست واقعیت افزوده خود به بارسلون اسپانیا آمده است. مایکروسافت در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ از هدست هولولنز ۲ (Hololens 2) رونمایی کرد که بیشتر برای مصارف شرکتی و صنعتی کاربرد دارد. طراحی هولولنز ۲ نسبت به مدل قبلی تغییر کرده و به راحتی روی سر قرار می‌گیرد و خیلی هم سنگین نیست.

این هدست واقعیت افزوده گستره دیداری ۵۲ درجه‌ای دارد و از این نظر نیز نسبت به نسل قبلی پیشرفت کرده است. هولولنز ۲ قابلیت‌های جذابی دارد و کارهای جالبی را می‌توانید با آن انجام دهید. در ادامه ویدیوی بررسی اولیه هولولنز ۲ را تماشا کنید و با ویژگی‌های جالب آن آشنا شوید.

ویدیوی بررسی اولیه هولولنز ۲

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=44441

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰