تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

نگاهی به ال جی G8 ThinQ و ال جی V50 ThinQ ؛ عصر جدید گوشی های هوشمند

  • کد خبر : 44671
  • 07 اسفند 1397 - 17:34
نگاهی به ال جی G8 ThinQ و ال جی V50 ThinQ ؛ عصر جدید گوشی های هوشمند

به گزارش جمهوریت ; ال جی در نمایشگاه MWC با رونمایی از دو گوشی خارق‌العاده، عصر جدید گوشی‌های همراه را به نمایش گذاشت. در ادامه، نگاهی به مشخصات و ویژگی‌های گوشی های ال جی G8 ThinQ و ال جی V50 ThinQ می‌اندازیم. گوشی ال جی وی ۵۰ تینکیو (LG V50 ThinQ) با فناوری ۵G تجربه […]

به گزارش جمهوریت ;

ال جی در نمایشگاه MWC با رونمایی از دو گوشی خارق‌العاده، عصر جدید گوشی‌های همراه را به نمایش گذاشت. در ادامه، نگاهی به مشخصات و ویژگی‌های گوشی های ال جی G8 ThinQ و ال جی V50 ThinQ می‌اندازیم.

گوشی ال جی وی ۵۰ تینکیو (LG V50 ThinQ) با فناوری ۵G تجربه اینترنتی با سرعت باورنکردنی را ارائه می‌دهد و گوشی ال جی جی ۸ تینکیو (LG G8 ThinQ) عملکرد پایه‌ای گوشی های هوشمند را ارتقا داده است و  قابلیت‌های بایومتریک پیشرفته را معرفی کرد.

ال جی با معرفی جدیدترین گوشی های سری G و سری V، تصورات جهان مشتریان را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ به تصویر می‌کشد. ال جی در مرکز همایش‌های بارسلون اسپانیا (CCIB)،  اولین گوشی ۵G خود، یعنی ال جی V50 ThinQ 5G را همراه با ال جی G8ThinQ  معرفی کرد تا بازدید‌کنندگان را سورپرایز کند.

یک گوشی هوشمند بی‌نقص برای عصر ۵G

گوشی ال جی V50 ThinQ 5G با تجربه کاربری بی‌نظیرش، به محض ارائه خدمات ۵G به مصرف‌کنندگان، توانایی لذت بردن از تمام قابلیت‌های آن را ارائه می‌دهد. اولین گوشی ۵G ال جی از انتظارات فراتر رفته و با ویژگی‌های بی‌رقیبش کاربران را قادر می‌سازد تا محتوای با کیفیت بالا با سرعت ۵G و سرعتی تا ۲۰ برابر سرعت ۴G را تجربه کنند.

ال جی وی 50

ال جی تمام تلاش خود را برای افزایش عملکرد صفحه نمایش و عملکرد V50 ThinQ 5G انجام داده است. صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی QHD + OLED FullVision با نسبت ابعاد ۱۹٫۵:۱۹ به کاربران این امکان را می‌دهد تا در ویدیو غرق شده و از بازی لذت ببرند.

سیستم صوتی برای تولید یک صدای استریو محیطی که می‌توان با هدفون یا بدون آن از موسیقی لذت برد، ارتقا یافته است. با فناوری DTS: X، گوشی V50 ThinQ 5G  کیفیت هر نوع محتوای صوتی را افزایش داده و یک صدای آرام با وضوح و عمق ایجاد می‌کند تا کاربران صدای فراگیری را تجربه کنند. این گوشی همچنین از فناوری‌های صوتی کوالکوم aptX و aptX HD برای پخش صدا با کیفیت بالا از طریق بلوتوث بهره برده و برای گوش دادن به صدا از طریق هدفون یا earbud بی‌نظیر است.

گوشی هوشمند ۵G ال جی دارای نوآوری‌های تصویری خاصی است که کاربران را قادر می‌سازد عکس‌های فوق‌العاده و فیلم‌های با کیفیت ثبت کنند. فراتر از عکس، ال جی قابلیت‌کنترل عمق ویدیو را در دوربین‌های جلو و عقب قرار داده تا از فوکوس دوربین روی اشیای متحرک مطمئن شود. با تجزیه و تحلیل فاصله و عمق با فناوری دوگانه FOV، کاربران می‌توانند دقیقا همان چیزی را که می‌بینند تصویربرداری کرده و فیلم‌هایی باورنکردنی و حرفه‌ای تولید کنند.

اولین دستگاه ۵G ال جی با جدیدترین پردازنده کوالکوم یعنی Snapdragon 855، مودم ۵G سری X50 اسنپدراگون و نرم‌افزار بهینه‌سازی ال جی برای ارائه قدرت پردازش پیشرفته مورد نیاز برای ۵G  طراحی شده است. این گوشی همچنین به یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز است که ۲۰ درصد بزرگتر از V40 ThinQ است و یک سیستم خنک‌کننده جدید که از لوله‌های خنک‌کننده معمولی کارآمدتر بوده و برای حفظ درجه حرارت داخلی در هنگام اجرای چند برنامه همزمان ایده‌آل است.

ال جی وی 50

ال جی وی ۵۰ تینکیو ۵G به خاطر طراحی نازک و شیک، تنها ۸٫۳ میلی‌متر ضخامت و تنها ۱۸۳ گرم وزن دارد. این گوشی برای حفظ طراحی شیک و یکپارچگی، لنز عقب در گوشی های هوشمند جدید سری V کاملا تخت و بدون برآمدگی هستند. همه این‌ها بدون به خطر انداختن دوام ال جی V50 ThinQ 5G  انجام شده و این گوشی مانند مدل‌های قبلی همچنان با ۱۴ استاندارد MIL-STD 810G نظامی ایالات متحده برای مقاومت گوشی، مطابقت دارد.

ال جی در مرحله عرضه گوشی ۵G خود، با ۱۰ اپراتور بزرگ در بازارهایی که سرویس ۵G راه‌اندازی شده از جمله ایالات متحده، کره جنوبی، استرالیا و تعدادی از کشورهای اروپایی همکاری می‌کند.

صفحه نمایش دوگانه برای تجربه غنی‌تر ۵G

ال جی برای V50 ThinQ 5G یک صفحه نمایش دوگانه به عنوان یک افزونه جانبی در نظر گرفته که برای تجربه راحت‌تر و راحتی استفاده از اولین گوشی هوشمند ۵G عرضه شده است. ال جی با طراحی مجدد کاور گوشی صفحه نمایش دوگانه‌ای به نمایش گذاشته تا صاحبان ال جی  V50 ThinQ 5G  یک صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی OLED دیگر برای بازی، تماشای تصویر و یا انجام چند کار همزمان داشته باشند. صفحه نمایش دوگانه ال جی V50 ThinQ 5G می‌تواند به طور مستقل مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند یک فیلم را بر روی یک صفحه تماشا کنند در حالی که همزمان روی صفحه دیگر در IMDB جستجو می‌کنند.

ال جی G8 ThinQ

با دو صفحه نمایش متصل، یک آیکون در صفحه نمایش ال جی V50 ThinQ 5G ظاهر می‌شود که می‌تواند برای روشن شدن صفحه نمایش دوم و یا سوییچ کردن بین دو صفحه نمایش مورد استفاده قرار بگیرد. ویژگی چند پنجره‌ای نیز می‌تواند هر صفحه را در دو قسمت تقسیم کند و امکان نمایش و استفاده از چهار برنامه در یک زمان را ممکن سازد. در بازی های خاص این صفحه نمایش دوم می‌تواند به عنوان یک کنترلر اختصاصی مورد استفاده قرار گیرد و مشکل قرار گرفتن انگشتان روی صفحه بازی و عملکرد سخت در این حالت را برای همیشه حل کند. صفحه نمایش دوگانه را می‌توان در دو زاویه مناسب ۱۰۴ و ۱۸۰ درجه قرار داد و از آنجا که از باتری گوشی استفاده می‌کند، نیازی به شارژ آن نخواهید داشت.

ال جی G8 ThinQ : یک تجربه موبایلی کاملا جدید

ال جی G8 ThinQ مثل پیشینیان خود به مصرف‌کنندگان در سراسر جهان یک مجموعه از ویژگی‌های تقویت‌ شده با تمرکز روی دوربین پیشرفته و قابلیت‌های صوتی پیشنهاد می‌دهد. علاوه بر این، ال جی G8 ThinQ با فلسفه طراحی ظریف، مدرن و ساده، که تمام عناصر طراحی غیر ضروری حذف کرده است، بسیار شیک و زیباست. زیبایی بی‌نظیر این مدل به جلو دستگاه محدود نمی‌شود، زیرا دوربین عقب تخت پشت گوشی یک سطح صاف و یکدست ایجاد کرده است. قابلیت پیشرفته صدای شفاف OLED (CSO) نیز از صفحه نمایش گوشی هوشمند به عنوان یک دیافراگم استفاده کرده و نیاز به بلندگو جلو را حذف می‌کند و به زیبایی شناسی مینیمالیستی این گوشی می‌افزاید.

ال جی G8 ThinQ اولین گوشی هوشمند دنیا با قابلیت تایید هویت پیشرفته از طریق رگ‌های خونی کف دست است. قابلیتی که توسط ترکیب دوربین TOF Z و سنسورهای مادون قرمز ساخته شده است. تکنولوژی شناسایی دست، ایمن‌تر از شناسایی اثر انگشت است و کاربر را از طریق شکل، ضخامت و سایر ویژگی‌های فردی رگ‌های دست تشخیص می‌دهد. به سادگی با قرار دادن دست از قبل ثبت شده در مقابل دوربین جلو تنها در کسری از ثانیه، قفل آن باز شده و به تمام محتوای گوشی خود دسترسی پیدا می‌کنید.

دوربین Z پیشرفته هنگام گرفتن سلفی‌های بی‌نظیر نقش خود را ایفا کرده و تصویری بی‌نقص ثبت می‌کند. دوربین Z توانایی اندازه‌گیری اشعه‌های مادون قرمز منتشر شده توسط چیزهای مختلف را دارد و به همین خاطر سریع‌تر و دقیق‌تر از سایر سنسورهای تصویری عمق را تشخیص داده و باعث می‌شود ویژگی‌هایی مانند کنترل عمق ویدیو و باز کردن قفل گوشی با صورت به راحتی امکان‌پذیر باشد. دوربین Z اشیا را به صورت سه بعدی دیده و با تصاویر صورت دو بعدی نمی‌توان قفل تشخیص چهره را فریب داد زیرا این تصاویر عمق ندارند. از آنجا که فناوری ToF از نور محیط تاثیر نمی‌گیرد مشکلی در تشخیص سوژه نداشته و دقت آن تحت تاثیر نور قرار نمی‌گیرد. با استفاده از چندین روش احراز هویت بایومتریک، ال جی گزینه‌های بیشتری برای امنیت کاربر به نسبت سازنده‌های دیگر گوشی های هوشمند ارائه می‌دهد و به کاربر اجازه می‌دهد با توجه به شرایط، یکی از روش‌ها را انتخاب کند.

ال جی G8 ThinQ

همچنین دوربین Z برای بهبود تجربه کاربری با شناخت حرکت دست اجرا می‌شود. کاربران می‌توانند بدون دست زدن به تلفن، به خصوص هنگامی که در حال رانندگی هستند، به تماس پاسخ دهند یا آن را تمام کنند و حتی بین برنامه‌ها سوییچ کرده و میزان صدا را تنظیم کنند. کنترل ال جی G8 ThinQ به اندازه حرکت دادن انگشت اشاره یا تکان دادن دست ساده است و برای کسانی که دستکش دارند یا شنا می‌کنند کار را بسیار راحت می‌کند.

بر خلاف دوربین‌های موجود که تنها قادر به تشخیص سوژه و پس زمینه هستند، دوربین جلو ال جی G8 ThinQ با اندازه گیری میلی‌متری فاصله بین سوژه و دوربین شدت تاری پس زمینه را تا ۲۵۶ سطح کنترل کرده و سلفی‌هایی با عمق بیشتر در اختیار کاربر می‌گذارد. با سنسور تصویر ۱٫۲۲ میکرونی (حدود ۱۰ درصد بزرگتر از ال جی V40 ThinQ)، گوشی ال جی G8 ThinQ می‌تواند تصویر بسیار واضحی تولید کند و حتی با فوکوس خودکار سرعت عکاسی را بالاتر ببرد.

پرتره ویدیویی اولین بار در ال جی جی ۸ تینکیو عرضه شده است و به کاربران اجازه کنترل حالت بوکه در هنگام فیلمبرداری در حالت پرتره با دوربین عقب را می‌دهد. با تجزیه و تحلیل فاصله و عمق با فناوری دوگانه FOV، کاربران می‌توانند دقیقا همان چیزی را که می‌بینند تصویربرداری کرده و فیلم‌هایی باورنکردنی و حرفه‌ای تولید کنند.

جدا از قابلیت‌های دوربین‌های پیشرفته، گوشی ال جی G8 ThinQ از لحاظ عملکرد چندرسانه‌ای نیز پیشرفت کرده و اولین دستگاه سری G است که به فناوری صفحه نمایش OLED مجهز شده. نمایشگر QHD + FullVision به اندازه ۶٫۱ اینچ با ۵۶۴ پیکسل در هر اینچ امکان نمایش جزئیاتی باورنکردنی را فراهم می‌کند. این در حالی است که موتور نمایشگر هوش مصنوعی رنگ و روشنایی را برای محیط‌های مختلف بهینه کرده و به کاهش خستگی چشم کمک می‌کند.

ال جی G8 ThinQ

صدای فوق پیشرفته دیگر تبدیل به قابلیت استاندارد گوشی های هوشمند ال جی شده است و G8 ThinQ نیز با بلندگوی Boombox باس باکیفیت با خروجی استریو، از قاعده مستثنا نیست. صدای فراگیر واقعی با DTS: X امکان‌پذیر شده است و در کنار آن یک مبدل ۳۲ بیتی Hi-Fi Quad DAC جزئیات صدا را با کیفیتی بی‌نظیر پخش می‌کند. گوشی ال جی G8 ThinQ همچنین از تکنولوژی Master Quality Authenticated (MQA) پشتیبانی می‌کند، که امکان پخش صدای با کیفیت بسیار بالا را بدون افت کیفیت صدا فراهم می‌آورد. ال جی با همکاری Meridian Audio مدل G8 ThinQ را تبدیل به بهترین میراث‌دار نسل سری G کرده است.

با گزینه دیگر سری G هم برای سایرین نیز آشنا شوید

یکی دیگر از اعضای سری G در ماه‌های آینده پس از MWC در دسترس خواهد بود. این مدل برای مشتریانی مناسب است که به دنبال یک پکیج منحصربه‌فرد هستند که ضمن حفظ ظاهری پریمیوم، عملکرد و قابلیت‌های کلیدی G8 ThinQ که باعث خاص بودن آن شده در برداشته است. گوشی ال جی جی ۸ اس تینکیو (LG G8s ThinQ) دارای پردازنده کوالکوم اسنپدارگون ۸۵۵ است که به یک صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی OLED مجهز شده و از یک باتری ۳،۳۵۰ میلی‌آمپری قدرتمند نیرو می‌گیرد. سه دوربین عقب، با حالت اختصاصی عکاسی در شب و تکنولوژی HDR مخصوص نور کم این گوشی را تبدیل به گزینه‌ای بسیار قدرتمند در میان رقبای خود می‌کند. در عین حال دوربین Z با استفاده از فناوری تشخیص دست و تشخیص صورت، امنیت کاربر را بیشتر از گذشته می‌کند. قابلیت تشخیص حرکت دست، تصویربرداری با عمق میدان دقیق و بلندگوهای استریو، بسته ای را ارائه می‌دهند که برای مشتریانی که به دنبال تجربه G8 با قیمت رقابتی هستند بسیار ایده‌آل است.

ال جی G8 ThinQ

قابلیت‌های کلیدی و مشخصات

ال جی وی ۵۰ تینکیو ۵G

تراشه: کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ با مودم ۵G اسنپدراگون X50

صفحه نمایش: ۶٫۴ اینچی QHD+OLED FullVision با نسبت ۱۹٫۵:۹، رزولوشن ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و تراکم ۵۳۸ پیکسل در هر اینچ

حافظه: ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا ۲ ترابایت از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی

دوربین اصلی: ۱۶ مگاپیکسل سوپر واید ۱۰۷ درجه با دیافراگم F/1.9 و اندازه پیکسل ۱٫۰ میکرومتر + ۱۲ مگاپیکسل استاندارد ۷۸ درجه با دیافراگم F/1.5 و اندازه پیکسل ۱٫۴ میکرومتر + ۱۲ مگاپیکسل تله فوتو ۴۵ درجه با دیافراگم F/2.4 و اندازه پیکسل ۱٫۰ میکرومتر

دوربین جلو: ۸ مگاپیکسل استاندارد ۸۰ درجه با دیافراگم F/1.9 و اندازه پیکسل ۱٫۱۲ میکرومتر + ۵ مگاپیکسل واید ۹۰ درجه با دیافراگم F/2.2 و اندازه پیکسل ۱٫۱۲ میکرومتر

باتری: ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی

سیستم عامل: اندروید ۹٫۰ پای

ابعاد: ۱۵۹٫۲ در ۷۶٫۱ در ۸٫۳ میلی‌متر

وزن: ۱۸۳ گرم

شبکه: ۳G / 4G LTE-A / 5G

اتصالات: بلوتوث ۵/ Wi-Fi 802.11 a, b, g, n, ac/ یو اس بی تایپ ۳٫۱ تایپ سی/ NFC

رنگ‌بندی: Astro Black

سایر ویژگی‌ها: بلندگوهای استریو فراگیر، بلندگوی بوم باکس، دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی، گوگل لنز، دستیار صوتی گوگل آسیستنت، تشخیص صدا، استاندارد IP68 برای محافظت در برابر آب و گردوغبار، اچ دی آر ۱۰، تشخیص چهره، سنسور اثر انگشت، شارژ سریع ۳٫۰ کوالکام، تکنولوژی ۳۲ بیتی Hi-Fi Quad DAC

نمایشگر ثانویه Dual Screen برای ال جی وی ۵۰

صفحه نمایش: ۶٫۲ اینچی FHD+OLED FullVision با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل

ابعاد: ۱۶۱٫۶ در ۸۳٫۴ در ۱۵٫۵ میلی‌متر

وزن: ۱۳۱ گرم

رنگ: Aurora Black جدید

نحوه اتصال: پوگو پین در پشت گوشی

ال جی جی ۸ تینکیو

تراشه: کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵

صفحه نمایش: ۶٫۱ اینچی QHD+OLED FullVision با نسبت ۱۹٫۵:۹، رزولوشن ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و تراکم ۵۶۴ پیکسل در هر اینچ

حافظه: ۶ گیگابایت رم و ۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا ۲ ترابایت از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی

دوربین اصلی: ۱۶ مگاپیکسل سوپر واید ۱۰۷ درجه با دیافراگم F/1.9 و اندازه پیکسل ۱٫۰ میکرومتر + ۱۲ مگاپیکسل استاندارد ۷۸ درجه با دیافراگم F/1.5 و اندازه پیکسل ۱٫۴ میکرومتر + ۱۲ مگاپیکسل تله فوتو ۴۵ درجه با دیافراگم F/2.4 و اندازه پیکسل ۱٫۰ میکرومتر

دوربین جلو: ۸ مگاپیکسل استاندارد ۸۰ درجه با AF، دیافراگم F/1.7 و اندازه پیکسل ۱٫۲۲ میکرومتر + دوربین Z با تکنولوژی ToF

باتری: ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی

سیستم عامل: اندروید ۹٫۰ پای

ابعاد گوشی: ۱۵۱٫۹ در ۷۱٫۸ در ۸٫۴ میلی‌متر

وزن: ۱۶۷ گرم

شبکه: ۳G/ 4G LTE-A

اتصالات: بلوتوث ۵/ Wi-Fi 802.11 a, b, g, n, ac / یو اس بی ۳٫۱ تایپ سی/ NFC

بیومتریک (تشخیص هویت): تشخیص رگ‌های کف دست، تشخیص چهره (فیس آنلاک)، سنسور اثر انگشت

رنگ‌بندی: قرمز، مشکی، آبی

سایر ویژگی‌ها: Air Motion، بلندگوی بوم باکس + صدای استریو درون صفحه‌ای، دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی، گوگل لنز، دستیار صوتی گوگل آسیستنت، تشخیص صدا، تکنولوژی ۳۲ بیتی Hi-Fi Quad DAC، صدای سه بعدی فراگیر، استاندارد IP68 برای محافظت در برابر آب و گردوغبار، اچ دی آر ۱۰، شارژ سریع ۳٫۰ کوالکام

ال جی جی ۸ اس تینکیو

تراشه: کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵

صفحه نمایش: ۶٫۲ اینچی FHD+OLED FullVision با نسبت ۱۸٫۷:۹ و رزولوشن ۲۲۴۸ در ۱۰۸۰ پیکسل

حافظه: ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

دوربین اصلی: ۱۳ مگاپیکسل واید + ۱۲ مگاپیکسل استاندارد + ۱۲ مگاپیکسل تله فوتو

دوربین جلو: ۸ مگاپیسکل استاندارد + دوربین Z با تکنولوژی ToF

باتری: ۳۵۵۰ میلی‌آمپرساعتی

سایر ویژگی‌ها: تکنولوژی تشخیص رگ‌های کف دست، تشخیص چهره (فیس آنلاک)، Air Motion و بلندگوهای استریو

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=44671

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰