تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
13

در سرپل ذهاب مدرسه ای با نام هما خواهیم ساخت

  • کد خبر : 4551
  • 15 شهریور 1397 - 16:05
در سرپل ذهاب مدرسه ای با نام هما خواهیم ساخت

به گزارش جمهوریت؛ فرزانه شرفبافی مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما،امروز همراه با تعدادی از مدیران ارشد هما جهت افتتاح چند پروژه عمرانی به کرمانشاه سفر کرده است. پیش از این مراسم هیئت همایی جهت بازدید از مناطق زلزده با بالگرد Mi-171 هلال احمر به سرپل ذهاب رفته و در جریان بازسازی های این مناطق قرار […]

به گزارش جمهوریت؛ فرزانه شرفبافی مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما،امروز همراه با تعدادی از مدیران ارشد هما جهت افتتاح چند پروژه عمرانی به کرمانشاه سفر کرده است.

پیش از این مراسم هیئت همایی جهت بازدید از مناطق زلزده با بالگرد Mi-171 هلال احمر به سرپل ذهاب رفته و در جریان بازسازی های این مناطق قرار گرفتند.

دکتر شرفبافی در این بازدید اعلام کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما در شهرستان #سرپل_ذهاب یک مدرسه با نام مدرسه #هما خواهد ساخت.

در ادامه این بازدید دکتر شرفبافی در شورای اداری سرپل ذهاب همراه با جمالی نیا فرماندار و تجری نماینده سرپل ذهاب در مجلس شرکت کرد.

در این جلسه فرماندار سرپل ذهاب از امدادرسانی #هما به مناطق زلزده کرمانشاه از دکتر شرفبافی به نمایندگی از تمامی کارکنان ایران ار قدردانی نمود

هما با اختصاص یک فروند هواپیمای بوئینگ B747 باری و انجام پروازهای شبانه روزی از نخستین ارگانهای امدادرسان به زلزله زدگان استان کرمانشاه بود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=4551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰