تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
2

تارتار: مظلوم‌ترین تیم تاریخیم/ اگر داوران بگذارند، به سپاهان راحت نمی‌بازیم!

  • کد خبر : 45742
  • 09 اسفند 1397 - 19:09

به گزارش جمهوریت ; سرمربی تیم پارس‌جنوبی بعد از تساوی مقابل سایپا به قضاوت داور مسابقه اعتراض کرد. به گزارش ایسنا، مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل سایپا در هفته بیستم گفت: بازی با توجه به شرایط زمین و بارندگی، فیزیکی دنبال شد. بازی را خوب شروع […]

به گزارش جمهوریت ;

سرمربی تیم پارس‌جنوبی بعد از تساوی مقابل سایپا به قضاوت داور مسابقه اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل سایپا در هفته بیستم گفت: بازی با توجه به شرایط زمین و بارندگی، فیزیکی دنبال شد. بازی را خوب شروع کردیم و روی آن سوار شدیم اما با توجه به لغزندگی، کیفیت لازم را نداشتم. تیم حریف هم خوش‌فیزیک بود و راه‌های نفوذ هوایی را بسته بود. جنگ میانه زمین به سود ما بود و می‌توانستیم برنده هم باشیم. در مجموع معتقدم بازیکنانم خوب جنگیدند.

او همچنین درباره فرزاد حاتمی گفت: فرزاد تا دیروز هم در ترکیب اولیه ما نبود اما سعی کردیم با توجه به بارندگی، بازی مستقیم را در نیمه اول در دستور کار قرار دهیم. در نیمه دوم از راه زمینی به دروازه حریف نزدیک شدیم. تیم حریف هم در ساختار دفاعی خوب کار کرد.

در سه هفته گذشته به نفع ما پنالتی گرفتند. امروز دو بار پنالتی ناحق به سود حریف گرفته شد. پارس‌جنوبی مظلوم‌ترین تیم تاریخ فوتبال ایران است. در تمام دوره‌های لیگ، تیمی به مظلومی پارس‌جنوبی ندیده‌ام. در خانه خودمان به ضررمان پنالتی می‌گیرند و تمام صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به تیم مقابل می‌دهند چون در کورس قهرمانی و سقوط نکردن نیستیم خیلی راحت به ضرر ما سوت می‌زنند.

او در ادامه خطاب به داور مسابقه گفت: آقای داور! ما شب و روزمان را گذاشته‌ایم و زحمت می‌کشیم و شما تیم ما را قربانی می‌کنی! کادر فنی شب و روزش را گذاشته تا تیمش بالا باشد و سال آینده زندگی‌اش را تأمین کند. با یک سوت با سرنوشت ما بازی می‌شود. تا چه زمانی این وضعیت ادامه خواهد داشت؟ اگر صحنه امروز هم پنالتی نباشد، از داور سه بازی قبل خودمان شکایت خواهیم کرد. این حق ماست و نمی‌خواهیم مدام بیانیه صادر کنیم اما تا چه زمانی باید مظلوم باشیم؟

تارتار همچنین خاطرنشان کرد: ما از همه نظر مظلومیم. من واقعاً دست تک تک هواداران و بازیکنانمان را می‌بوسم چون با وجود مشکلات زیاد، سرشان را جلوی توپ می‌گذارند. امیدوارم مسئولان استان نیز این تیم را دریابند.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم در بخش دیگری از نشست خبری عنوان کرد: اگر داورها اجازه دهند، ما می‌توانیم. هفته آینده باید در اصفهان بازی کنیم. تیم مقابل در کورس قهرمانی است و ما هم در میانه جدول، گوشت قربانی هستیم. اگر داورها اجازه دهند، ما تیمی نیستیم که به راحتی ببازیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=45742

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰