تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
16

روحانی بنی صدر نیست

  • کد خبر : 46070
  • 10 اسفند 1397 - 16:10
روحانی بنی صدر نیست

جمهوریت ؛ سیما پروانه گهر ؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره پیگیری برخی نمایندگان برای طرح عدم کفایت حسن روحانی به عنوان رییس جمهور می گوید که سابقه تاریخی سیاسی ایران از عدم کفایت سیاسی بنی صدر است در حالی که روحانی بنی صدر نیست ؛ روحانی روحانی […]

جمهوریت ؛ سیما پروانه گهر ؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره پیگیری برخی نمایندگان برای طرح عدم کفایت حسن روحانی به عنوان رییس جمهور می گوید که سابقه تاریخی سیاسی ایران از عدم کفایت سیاسی بنی صدر است در حالی که روحانی بنی صدر نیست ؛ روحانی روحانی است!

وی در این خصوص افزود: شرایط امروز کشور به شکلی است که باید محور هر حرکتی وحدت باشد و تعجب می کنم در چنین شرایطی با چه نیت و هدفی موضوع عدم کفایت رییس جمهور مطرح می شود برای من و بسیاری جای سوال است.

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در این خصوص تصریح کرد : بدون شک انتقادهایی به دولت در حوزه های مختلف وجود دارد اما طرح موضوعی همچون عدم کفایت سیاسی که در حافظه تاریخی ایران یادآور رفتارها و منش بنی صدر است ، واقعا در شرایط فعلی بی انصافی است.

جعفرزاده با بیان این که استراتژی جریان اصلاحات و اعتدالگرایان همچنان حمایت از آقای روحانی است، گفت : جریان اعتدالگرای کشور به دلیل چالش‌های داخلی و بین‌المللی که برای کشور به وجود آمده به دنبال وحدت و انسجام کشور هستند و در شرایط کنونی به هیچ چیز دیگر به جز وحدت گروه‌های سیاسی در کشور فکر نمی‌کنند.

وی ادامه داد : کدام عقل سلیمی به خود اجازه می‌دهد در شرایطی که کشور در بحران و شدیدترین تحریم‌های تاریخی قرار گرفته طرح عدم کفایت رئیس جمهور را مطرح کند، علیه رئیس قوه قضائیه اقدام کنند یا از سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی جلوگیری کند؟

جعفرزاده ایمن آبادی همچنین تاکید کرد :برخی از رفتارهای کسانی که امروز مدعی دلسوزی برای نظام و انقلاب هستند بدون هیچ شک و شبهه ای آب به آسیاب دشمن ریختن است، من امیدوارم این رفتارها در اثر نادانی باشد چرا که من تصور می کنم برخی از این افراد با نقاب انقلابی گری نفوذی های دشمنان جمهوری اسلامی هستند.

تنها یک عضو فراکسیون مستقلین نامه استیضاح رییس جمهور را امضا کرده اند

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی در خصوص مواضع فراکسیون های سیاسی مجلس در خصوص استیضاح رییس جمهور در شرایط فعلی گفت : این موضوع به هیچ وجه ساختار فراکسیونی ندارد و حتی فراکسیون ولایی نیز به صورت فراکسیونی به دنبال طرح عدم کفایت رییس جمهور نیست.

وی تاکید کرد : تنها یک نماینده عضو فراکسیون مستقلین مجلس پای نامه استیضاح رئیس جمهور را امضا کرده بود که ما از وی خواستیم امضای خود را پس بگیرد. بدون شک اگر ایشان امضای خود را پس نگیرد و با رویکرد کلی فراکسیون  در این مورد خاص که مساله ای حیاتی و مرتبط با منافع ملی است ، همراهی نکند ، با رویکرد متفاوتی از فراکسیون مواجه می شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=46070

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰