تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

امیدوارم روزی کل تهران در تسخیر دوچرخه‌سواران باشد/آغاز بررسی بودجه سال ۹۸ در شورای شهر تهران

  • کد خبر : 46425
  • 11 اسفند 1397 - 11:38

به گزارش جمهوریت ، به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، پیروز حناچی در افتتاح ۴ پروژه عمرانی که صبح امروز با حضور تعدادی از اعضای شورای شهر تهران در افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک اتفاق افتاد،‌ اظهار داشت: اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک دارای مزیت‌های […]

به گزارش جمهوریت ،

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، پیروز حناچی در افتتاح ۴ پروژه عمرانی که صبح امروز با حضور تعدادی از اعضای شورای شهر تهران در افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک اتفاق افتاد،‌ اظهار داشت: اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک دارای مزیت‌های خوبی است و اجرای این پروژه باعث شد ساکنان این منطقه دیگر مسیر ۱۴ کیلومتری را طی نکنند.

وی با اشاره به اینکه امروز در شرایطی ۴ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد که شهرداری تهران منابع مالی مورد نیاز را ندارد، گفت: علیرغم همه مشکلات ما تلاش کرده‌ایم که پروژه‌ها را افتتاح کنیم و امیدواریم مابقی طرح‌ها نیز به زودی به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه امروز مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای تقاطع بزرگراه شهید چمران با مسیر ورودی نمایشگاه بین‌المللی شهر تهران و مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل تقاطع بزرگراه امام علی (ع) و شهید بابایی نیز به بهره‌برداری می‌رسد گفت:‌توجه به زیرساخت‌ها و مقاوم‌سازی پل‌ها یکی از کارهایی است که باید به صورت مداوم انجام شود و ما باید ۷۰۰ دهنه پل را به صورت مداوم بررسی کنیم.

شهردار تهران تأکید کرد: تا پایان سال جاری ۴ پروژه دیگر نیز با همت پیمانکاران و مدیریت شهری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال جذب سرمایه‌های بخش خصوصی در پروژه‌های شهری هستیم گفت: در حال حاضر طرح تفصیلی منطقه ۲۲ در شورای عالی شهرسازی است و اسناد آن تصویب خواهد شد.

وی به سه‌شنبه‌های بدون خودرو نیز اشاره کرد و گفت:‌روز گذشته خیابان میرداماد در تسخیر دوچرخه‌سواران بود و امیدواریم یک روزی برسد که کل تهران در تسخیر دوچرخه‌سواران باشد و ما کمتر ماشین‌های شخصی استفاده کنیم. سه‌شنبه‌های بدون خودرو یک نماد است و امیدواریم که در سال‌های آینده کمتر از وسیله نقلیه شخصی استفاده شود.

در ادامه این مراسم حناچی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای طرح جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در محدوده خیابان خاوران اقدامات خوبی در رفع آب‌گرفتگی در شهر تهران انجام شده است.

وی افزود: از فردا لایحه بودجه سال ۹۸ شهرداری تهران نیز در صحن علنی شورای شهر تهران آغاز به کار می‌کند و امیدواریم که اعتبارات پیش‌بینی شده در این بودجه محقق شود.

وی درباره دوچرخه‌سواری زنان در شهر تهران گفت:‌نباید در این زمینه حساسیت‌ها را دامن بزنیم و در این زمینه چارچوب مقررات روشن و شفاف است.

وی درباره استعفای ایرج معزی از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: وی در زمان مسئولیتش در شهرداری تهران در حوزه فنی و عمرانی تلاش زیادی انجام داده و تشکر می‌کنم اگر چه از مجموعه شهرداری تهران جدا می‌شوند اما در مجموعه فنی و عمرانی کشور حضور خواهند یافت و برای معزی آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=46425

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰