تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

نسخه جدید مایکروسافت اکسل اندروید قادر به ثبت خودکار اطلاعات از روی تصاویر است

  • کد خبر : 47036
  • 12 اسفند 1397 - 14:34
نسخه جدید مایکروسافت اکسل اندروید قادر به ثبت خودکار اطلاعات از روی تصاویر است

به گزارش جمهوریت ; مایکروسافت اکسل اندروید (Microsoft Office Excel) از مجموعه برنامه‌های آفیس، به تازگی به‌روزرسانی را دریافت کرده که به واسطه‌ی آن قابلیت بسیار کاربردی ثبت خودکار اطلاعات از روی تصاویر را به کاربران ارائه می‌کند. زین پس فقط از اطلاعات عکس بگیرید و آن‌ها را وارد اسپریدشیت پروژه خود کنید. مایکروسافت به‌روزرسانی […]

به گزارش جمهوریت ;

مایکروسافت اکسل اندروید (Microsoft Office Excel) از مجموعه برنامه‌های آفیس، به تازگی به‌روزرسانی را دریافت کرده که به واسطه‌ی آن قابلیت بسیار کاربردی ثبت خودکار اطلاعات از روی تصاویر را به کاربران ارائه می‌کند. زین پس فقط از اطلاعات عکس بگیرید و آن‌ها را وارد اسپریدشیت پروژه خود کنید.

مایکروسافت به‌روزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن‌های موبایلی آفیس منتشر کرد که شامل یک قابلیت بسیار کاربردی برای اکسل اندروید است: ثبت خودکار اطلاعات از تصاویر. این ابزار جدید که در آینده به نسخه‌ی آی او اسی اکسل نیز خواهد آمد، به کاربران اجازه می‌دهد تا عکسی از داده‌های شلوغ درون یک صفحه را تهیه کنید و با روشی جذاب، آن‌ها را به اسپریدشیت وارد کنید.

با وجود اینکه اکسل یک اپلیکیشن بسیار کاربردی است، اما ورود داده‌ها در آن کاری خسته کننده است و هر روشی که ورود دستی اطلاعات در آن را می‌کاهد، مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد. هرچند این روزها بیشتر اطلاعات به صورت دیجیتالی بین کاربران دست به دست می‌چرخند، اما هنوز هم اطلاعاتی وجود دارد که بر روی کاغذ‌های فیزیکی چاپ شده‌اند و کاربر وظیفه دارد آن‌ها را وارد کامپیوتر خود کند.

مایکروسافت آفیس اکسل اندروید

اعداد یک گزارش مالی و یا نموداری در یک کتاب درسی، دو نمونه از مواردی هستند که به شکل چاپی ارائه می‌شوند. با استفاده از ویژگی جدید مایکروسافت اکسل اندروید کاربران قادر خواهند بود با دوربین گوشی خود از این اعداد و ارقام عکس گرفته، بخش مد نظر خود را از تصویر کراپ کنند و سپس آن‌ها را مستقیما به اسپریدشیت پروژه‌ی خود وارد کنند.

به گفته‌ی مایکروسافت، جدولی که با داده‌های ورودی از تصویر ایجاد شده به طور کامل قابل ویرایش خواهد بود. بنابراین کاربران این امکان را خواهند داشت تا اطلاعات به اشتباه وارد شده را به صورت دستی تصحیح کنند و بخش‌هایی که به آن‌ها نیازی ندارند را نیز از اسپریدشیت حذف کنند. مایکروسافت در ابتدا این قابلیت را در سال گذشته میلادی معرفی کرده بود، اما تا به امروز در حال توسعه‌ی آن بود.

مایکروسافت این قابلیت جدید را هم اکنون در اختیار کاربران اندرویدی Excel قرار داده است، اما این شرکت اعلام کرده که به زودی دسترسی به این قابلیت کاربردی را در گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد اپل نیز ممکن می‌سازد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=47036

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰