تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

قیمت گلکسی ای ۴۰ سامسونگ لو رفت

  • کد خبر : 47375
  • 13 اسفند 1397 - 11:34
قیمت گلکسی ای ۴۰ سامسونگ لو رفت

به گزارش جمهوریت ; ارسال شده توسط: معین کریمی ۱۳ اسفند ۹۷ ساعت ۰۹:۳۵ یک منبع پیش از رونمایی، قیمت گلکسی ای ۴۰ سامسونگ (Samsung Galaxy A40) را افشا کرد. سامسونگ قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار را برای گوشی اقتصادی جدید خود تعیین کرده است. هفته‌ی گذشته سامسونگ از دو گوشی جدید خانواده گلکسی ای […]

به گزارش جمهوریت ;

قیمت گلکسی ای 40 سامسونگ کمتر از گلکسی ای 50

۱۳ اسفند ۹۷ ساعت ۰۹:۳۵

یک منبع پیش از رونمایی، قیمت گلکسی ای ۴۰ سامسونگ (Samsung Galaxy A40) را افشا کرد. سامسونگ قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار را برای گوشی اقتصادی جدید خود تعیین کرده است.

هفته‌ی گذشته سامسونگ از دو گوشی جدید خانواده گلکسی ای خود به نام گلکسی ای ۳۰ و گلکسی ای ۵۰ پرده برداری کرد. در روز جمعه نیز یک مدل معرفی نشده از این خانواده به نام گلکسی ای ۴۰ موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شد و صفحه‌ی پشتیبانی آن نیز در سایت سامسونگ آلمان قرار گرفت. امروز، سایت MySmartPrice گزارش داد که یک منبع غیرقابل ذکر، قیمت گلکسی ای ۴۰ که به زودی معرفی خواهد شد را مطلع شده است.

قیمت گلکسی ای ۴۰

اعتقاد بر این است که گوشی مقرون به صرفه گلکسی ای ۴۰ سامسونگ در آینده‌ای بسیار نزدیک معرفی شود و با قیمت ۲۴۹ یورو وارد بازارهای اروپایی شود. همچنین قیمت گلکسی ای ۴۰ سامسونگ در دیگر بازارهای جهانی نیز ۲۸۳ دلار برآورد شده است. به احتمال خیلی زیاد رونمایی از این گوشی برای نخستین بار در کشور هند انجام شود.

انتظار می‌رود این گوشی به اندروید ۹ پای مجهز باشد و از پردازنده‌ی ۱۴ نانومتری اگزینوس ۷۹۰۴ سامسونگ با هشت هسته قدرت بگیرد. یک رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی نیز در دسترس کاربران است، با این حال اگر این مقدار فضا برای شما کافی نیست می‌توانید با یک کارت حافظه میکرو اس دی ان را به ۵۱۲ گیگابایت ارتقا ببخشید. در بخش جلو، یک نمایشگر ۶٫۴ اینچی با وضوح فول اچ دی برابر با ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۱۹٫۵:۹ قرار دارد. درست مشابه گلکسی ای ۳۰ و ای ۵۰، این نمایشگر نیز از نوع سوپر آمولد و البته Infinity-U خواهد بود. متاسفانه هیچ اطلاعاتی از دوربین‌های گوشی اقتصادی جدید سامسونگ در دست نیست.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=47375

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰