تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

برخورداری استارتاپ‌ها از تسهیلات شهرداری در ازای پرداخت ۱ تا ۱ و نیم درصد از درآمدشان

  • کد خبر : 47439
  • 13 اسفند 1397 - 14:09
برخورداری استارتاپ‌ها از تسهیلات شهرداری در ازای پرداخت ۱ تا ۱ و نیم درصد از درآمدشان

به گزارش جمهوریت ; با توافق اعضای شورای شهر تهران، کسب و کارهای نوین در ازای پرداخت ۱ تا ۱ و نیم درصد از درآمد خود می توانند از تسهیلات شهرداری برخوردار شوند. به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه نوبت صبح امروز و در جریان بررسی لایحه بودجه ۹۸ شهرداری به […]

به گزارش جمهوریت ;

برخورداری استارتاپ‌ها از تسهیلات شهرداری در ازای پرداخت ۱ تا ۱ و نیم درصد از درآمدشان

با توافق اعضای شورای شهر تهران، کسب و کارهای نوین در ازای پرداخت ۱ تا ۱ و نیم درصد از درآمد خود می توانند از تسهیلات شهرداری برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه نوبت صبح امروز و در جریان بررسی لایحه بودجه ۹۸ شهرداری به بررسی تبصره ۳۷ پرداختند.

 در تبصره ۳۷ شهرداری موظف شده است حداکثر تا پایان تیر ماه ۹۸ با هدف برپایی و تحقق تهران هوشمند اقداماتی را به انجام برساند. در بند (ت) این تبصره شهرداری موظف شده است نسبت به تسهیل استقرار و شروع فعالیت های دانش بنیان و کسب و کارهای نو آور در اماکن شهری منتخب و ساختمان‌های محدوده پیرامونی شهر با عرضه خدمات مختلف شهرداری از جمله مجوز محل کار از یک پنجره واحد خدمات شهرداری و کسب سهم درآمد از این گونه فعالیت‌ها، با عقد قرارداد تامین انواع خدمات شهری مورد نیاز برای شرکت های استارت آپ، نوآور و خلاق اقدام کند.

 سید محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران پیشنهاد داد در این بند این مطلب هم گنجانده شود که کسب و کارهای نوین که درآمد آنها تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان است، از درآمد خود سهمی به شهرداری پرداخت نکنند. همچنین کسب و کارهای نوین که از ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان درآمد سالانه دارند، ملزم شوند تا یک درصد از درآمد خود را به شهرداری پرداخت کنند و کسب و کارهای نوین که درآمد سالانه آنها یک میلیارد به بالا است، یک و نیم درصد از درآمد خود را به شهرداری پرداخت کنند.

این پیشنهاد میرلوحی با رای اعضای شورای شهر تهران تصویب شد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=47439

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰