تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
2

افشای مشخصات ال جی ایکس ۴ (۲۰۱۹)؛ پایین رده جدید LG در راه ورود به بازار

  • کد خبر : 47715
  • 13 اسفند 1397 - 23:34
افشای مشخصات ال جی ایکس ۴ (۲۰۱۹)؛ پایین رده جدید LG در راه ورود به بازار

به گزارش جمهوریت ; ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۱۳ اسفند ۹۷ ساعت ۲۱:۵۰ با انتشار فهرستی از مشخصات مدل ۲۰۱۹ ال جی ایکس ۴ (LG X4)، باید آن را جانشین گوشی پایین رده +X4 بدانیم که سال گذشته عرضه شده بود. برخی از مشخصات کلیدی گوشی ال جی ایکس ۴ (۲۰۱۹)، با اضافه شدن […]

به گزارش جمهوریت ;

گوشی ال جی

۱۳ اسفند ۹۷ ساعت ۲۱:۵۰

با انتشار فهرستی از مشخصات مدل ۲۰۱۹ ال جی ایکس ۴ (LG X4)، باید آن را جانشین گوشی پایین رده +X4 بدانیم که سال گذشته عرضه شده بود.

برخی از مشخصات کلیدی گوشی ال جی ایکس ۴ (۲۰۱۹)، با اضافه شدن نام آن به فهرست دستگاه‌های Android Enterprise گوگل آشکار شده است؛ موضوعی که خبر از ورود آن به بازار در آینده نزدیک را می‌دهد. البته این احتمال وجود دارد که هرگز از مرزهای کشور کره جنوبی خارج نشود.

مشخصات گوشی ال جی ایکس ۴ (۲۰۱۹)

مشخصات ال جی ایکس ۴ (2019)

محصول جدید کمپانی کره‌ای دارای یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی، حافظه رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگ فضای ذخیره‌سازی است. همچنین از NFC پشتیبانی می‌کند و با نسخه ۸٫۱ اندروید کار خواهد کرد. اینکه پس از گذشت حدودا شش ماه از انتشار اندروید پای، یک گوشی با سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو عرضه می‌شود، اندکی جای تعجب دارد.

در این فهرست اشاره‌ای به نام چیپست دستگاه نشده است؛ اما امید می‌رود از این لحاظ، شاهد پیشرفت آن نسبت به ال جی +X4 باشیم و به جای تراشه اسنپدراگون ۴۲۵ کوالکام، حداقل به اسنپدراگون ۴۵۰ تجهیز شده باشد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=47715

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰