تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

سامسونگ گلکسی اس ۱۰ ، اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ ای وارد بازار ایران شدند + قیمت

  • کد خبر : 47970
  • 14 اسفند 1397 - 11:34
سامسونگ گلکسی اس ۱۰ ، اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ ای وارد بازار ایران شدند + قیمت

به گزارش جمهوریت ; ارسال شده توسط: حسین مرادی ۱۴ اسفند ۹۷ ساعت ۱۱:۲۰ سامسونگ گلکسی اس ۱۰ (Samsung Galaxy S10)، اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ ای به صورت غیر رسمی وارد بازار ایران شدند و با قیمت زیادی به فروش می‌رسد. در ادامه قیمت گلکسی اس ۱۰ های سامسونگ را در بازار ایران […]

به گزارش جمهوریت ;

سامسونگ گلکسی اس 10

۱۴ اسفند ۹۷ ساعت ۱۱:۲۰

سامسونگ گلکسی اس ۱۰ (Samsung Galaxy S10)، اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ ای به صورت غیر رسمی وارد بازار ایران شدند و با قیمت زیادی به فروش می‌رسد. در ادامه قیمت گلکسی اس ۱۰ های سامسونگ را در بازار ایران بررسی می‌کنیم.

شرکت سامسونگ اخیرا پرچمداران جدید خود را با نام گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰ پلاس (+Galaxy S10) و گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10e) رونمایی کرد. تاکنون گوشی های جدید سامسونگ در بازارهای جهانی عرضه نشده است، اما خبرها حاکی از آن است که گلکسی اس ۱۰ به صورت غیر رسمی و با قیمتی بسیار زیاد در بازار ایران عرضه شده‌اند. البته این گوشی‌ها به صورت رسمی کد رجیستری ندارند و به همین دلیل شخص خریدار باید با پاسپورت و پس از مراجعه به سایت گمرک، آن را رجیستری کند.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰

در حال حاضر به صورت غیر رسمی قیمت گوشی گلکسی اس ۱۰ حدود ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، قیمت گلکسی اس ۱۰ پلاس حدود ۱۵ میلیون تومان و قیمت گلکسی اس ۱۰ ای نیز ۱۶ میلیون تومان در بازار ایران اعلام شده است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=47970

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰