تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

اهدای خون مدیرعامل سازمان انتقال خون در روز احسان و نیکوکاری

  • کد خبر : 48079
  • 14 اسفند 1397 - 14:34
اهدای خون مدیرعامل سازمان انتقال خون در روز احسان و نیکوکاری

به گزارش جمهوریت ; مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با بیان اینکه ۱۴ اسفند ماه در تقویم مناسبتی این سازمان برای ترویج اهدای خون به عنوان یکی از مصادیق بارز نیکوکاری در نظر گرفته شده، با حضور در یکی از پایگاه‌ها، خون اهدا کرد. به گزارش ایسنا، دکتر علی اکبر پورفتح‌الله در پیامی اینستاگرامی نوشت: […]

به گزارش جمهوریت ;

انتقال خون

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با بیان اینکه ۱۴ اسفند ماه در تقویم مناسبتی این سازمان برای ترویج اهدای خون به عنوان یکی از مصادیق بارز نیکوکاری در نظر گرفته شده، با حضور در یکی از پایگاه‌ها، خون اهدا کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر علی اکبر پورفتح‌الله در پیامی اینستاگرامی نوشت: «۱۴ اسفند ماه در تقویم ملی روز احسان و نیکوکاری است و در تقویم مناسبتی روابط عمومی سازمان انتقال خون این روز برای ترویج اهدای خون به عنوان یکی از مصادیق بارز نیکوکاری در نظر گرفته شده است.

امسال هم توفیق یار شد مثل دو سال گذشته با همراه مدیران ستادی انتقال خون به اهدای خون بپردازیم. ترویج اهدای خون در جامعه بدون همکارانی که خود باور به اهدای خون داشته باشند، امکان‌پذیر نیست و خوشحالم که هر روز در فضای مجازی شاهد تصاویر همکارانم در سازمان هستم که خود اهداکننده هستند.»

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=48079

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰