تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

نمایشگاه عکس سوگواره قاب آسمانی برگزار می شود

  • کد خبر : 48323
  • 14 اسفند 1397 - 19:36
نمایشگاه عکس سوگواره قاب آسمانی برگزار می شود

به گزارش جمهوریت ; مراسم افتتاحیه نمایشگاه قاب آسمانی با عکس‌های منتخب سوگواره قاب آسمانی چهارشنبه ۱۴ اسفند ماه از ساعت ۱۱ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. در این مراسم برگزیدگان این سوگواره مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و هدایای ایشان اهدا خواهد شد. عقیق:مراسم افتتاحیه نمایشگاه قاب آسمانی با عکس‌های منتخب سوگواره قاب […]

به گزارش جمهوریت ;

مراسم افتتاحیه نمایشگاه قاب آسمانی با عکس‌های منتخب سوگواره قاب آسمانی چهارشنبه ۱۴ اسفند ماه از ساعت ۱۱ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. در این مراسم برگزیدگان این سوگواره مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و هدایای ایشان اهدا خواهد شد.

عقیق:مراسم افتتاحیه نمایشگاه قاب آسمانی با عکس‌های منتخب سوگواره قاب آسمانی چهارشنبه ۱۴ اسفند ماه  از ساعت ۱۱ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.  در این مراسم برگزیدگان این سوگواره مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و هدایای ایشان اهدا خواهد شد.
اولین دوره سوگواره قاب آسمانی به همت اپلیکیشن زائر و مجموعه فرهنگی عقیق با محوریت عکس های دسته جمعی هیئات مذهبی سراسر کشور برگزار شد. در این سوگواره که در محرم سال گذشته اعلام و مورد استقبال هیئت های مذهبی قرار گرفت حدود ۲۰۰۰ اثر به دبیرخانه فرستاده شد که بعد از داوری اولیه از میان ۷۲ عکس برتر ۱۴ عکس با قرعه کشی به عنوان عکس های برتر انتخاب شدند.
گفتنی است به ثبت کنندگان ۱۴ عکس برتر این سوگواره کمک هزینه سفر عتبات اهدا خواهد شد. حضور در این نمایشگاه و شرکت در افتتاحیه برای همه علاقمندان بلامانع بوده و از رسانه های برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید.

در ادامه عکس‌های برگزیده اولین دوره سوگواره قاب آسمانی را آورده شده است:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=48323

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰