تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
15

نظر نماینده سوال کننده از احمدی نژاد درباره استیضاح روحانی: به صلاح نیست!

  • کد خبر : 48565
  • 15 اسفند 1397 - 9:19
نظر نماینده سوال کننده از احمدی نژاد درباره استیضاح روحانی: به صلاح نیست!

جمهوریت؛ در روزهای اخیر پیگیری تعدادی از نملایندگان مجلس به نمایندگی و اصرار مجتبی ذوالنوری برای طرح استیضاح و عدم کفایت حسن روحانی ، رییس جمهوری حواشی زیادی را به دنبال داشت. موضوع به صورت جدی در در اخبار بود که استعفاء ظریف این مساله را به حاشیه راند و کمرنگ کرد. نایب رییس فراکسیون […]

جمهوریت؛ در روزهای اخیر پیگیری تعدادی از نملایندگان مجلس به نمایندگی و اصرار مجتبی ذوالنوری برای طرح استیضاح و عدم کفایت حسن روحانی ، رییس جمهوری حواشی زیادی را به دنبال داشت. موضوع به صورت جدی در در اخبار بود که استعفاء ظریف این مساله را به حاشیه راند و کمرنگ کرد.

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس در این خصوص به جمهوریت گفت که استیضاح رییس جمهور در ادبیات سیاسی ایران یادآور بنی صدر است در حالی که روحانی بنی صدر نیست و نباید در این شرایط کشور به دنبال طرح چنین مسائلی رفت.

حالا اما محمد تقی رهبر ، امام جمعه اصفهان و نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی که در جریان سوال از محمود احمدی نژاد ، رییس جمهور وقت در مجلس هشتم فعال بود و از نمایندگان پیگیر در خصوص طرح سوال از رییس جمهور یاد می شود به خبرنگار جمهوریت می گوید که پیگیری استیضاح و طرح عدم کفایت روحانی در شرایظ فعلی کشور به صلاح نیست و نباید در این راستا گام برداشت.

محمد تقی رهبر در این خصوص به جمهوریت می گوید : البته نمایندگان حق دارند که از اختیارات قانونی خود درباره دولت و رییس جمهور استفاده کنند و طرح این موضوع نیز اختیار قانونی نمایندگان محسوب می شود اما مساله مصلحت است!

نماینده مردم اصفهان در دور هشتم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده به دولت انتقادات جدی دارم و تصور می کنم باید در بسیاری از زمینه ها دولت عملکرد متفاوتی داشته باشد چرا به که به حق مشکلات مردم بسیار زیاد است.

وی افزود: سوال ممکن است به جا باشد اما امروز زمان طرح مساله ای همچون استیضاح نیست.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد : دشمنان آماده سوء استفاده از مسائل کشور است ، نمایندگان مجلس اعم از اصولگرا و اصلاح طلب خوب است که از وزرای دولت و آقای رییس جمهور سوال کنند و توضیح بخواهند اما طرح موضوع استیضاح به جا نیست!

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=48565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰