تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

روستاییان و عشایر خرمشهر تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار خواهند گرفت

  • کد خبر : 48757
  • 15 اسفند 1397 - 14:09
روستاییان و عشایر خرمشهر تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار خواهند گرفت

به گزارش جمهوریت ; استاندار خوزستان، در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری استانداری خوزستان و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اعلام کرد: با بودجه تخصیصی استانداری، همه کشاورزان، روستاییان و عشایر خرمشهر، تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند. به گزارش ایلنا، غلامرضا شریعتی (استاندار خوزستان)، در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری استانداری خوزستان و صندوق […]

به گزارش جمهوریت ;

روستاییان و عشایر خرمشهر تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار خواهند گرفت

استاندار خوزستان، در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری استانداری خوزستان و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اعلام کرد: با بودجه تخصیصی استانداری، همه کشاورزان، روستاییان و عشایر خرمشهر، تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا شریعتی (استاندار خوزستان)، در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری استانداری خوزستان و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اعلام کرد: با بودجه تخصیصی استانداری، همه کشاورزان، روستاییان و عشایر خرمشهر، تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند.

شریعتی در ابتدای این مراسم، با اشاره به سوابق آشنایی خود با محمدرضا واعظ‌مهدوی (مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر) گفت: وقتی وی معاون وزیر بهداشت بود، بنده یکی از نیروهایش بودم و امروز هم همین‌گونه است.

استاندار خوزستان با اشاره به فعالیت‌های گسترده‌ای که در چند ماه اخیر برای افزایش پوشش بیمه مشمولان صندوق انجام شده، اشاره کرد و ادامه داد: در سفر وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خوزستان هم شاهد بودم که جناب شریعتمداری و دکتر واعظ‌مهدوی در تماس هستند و وزیر هم پیگیر وضعیت بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر است.

شریعتی گفت: از اعتبارات استان مبلغی را برای کمک به گسترش بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان کل استان تخصیص دادیم.

او اضافه کرد: امام خمینی (ره) فرمودند خوزستان دین خود به انقلاب را ادا کرده و به اعتقاد من، خرمشهر سهم بیشتری از این ادای دین را داشته است، بنابراین تصمیم گرفتیم همه ۳۵۰۰ خانوار مشمول را تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار دهیم.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=48757

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰