تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
6

جزئیات درگیری در شورای شهر کرمانشاه /کتک کاری صورت نگرفته/ کمی درگیری لفظی بوده است/مگر شورا چاله میدان است که اعضا دست به یقه شوند؟

  • کد خبر : 4917
  • 20 شهریور 1397 - 11:00
جزئیات درگیری در شورای شهر کرمانشاه /کتک کاری صورت نگرفته/ کمی درگیری لفظی بوده است/مگر شورا چاله میدان است که اعضا دست به یقه شوند؟

به گزارش جمهوریت؛ابراهیم مرادی نائب رئیس شورای شهر کرمانشاه با اشاره به اخبار منتشر شده از درگیری اعضای شورای شهر در فضای مجازی گفت: شورای شهر کرمانشاه ۱۱ عضو دارد که هرکدام عقاید و نظرات متفاوتی دارند طبیعتا درگیری لفظی در جلسات امری اجتناب ناپذیر است. جزئیات درگیری در شورای شهر کرمانشاه /کتک کاری صورت […]

به گزارش جمهوریت؛ابراهیم مرادی نائب رئیس شورای شهر کرمانشاه با اشاره به اخبار منتشر شده از درگیری اعضای شورای شهر در فضای مجازی گفت: شورای شهر کرمانشاه ۱۱ عضو دارد که هرکدام عقاید و نظرات متفاوتی دارند طبیعتا درگیری لفظی در جلسات امری اجتناب ناپذیر است.

جزئیات درگیری در شورای شهر کرمانشاه /کتک کاری صورت نگرفته/ کمی درگیری لفظی بوده است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه افزود: درگیری صرفا لفظی بوده که به دلیل سوء تفاهم در القا نظرات بین دو تن از اعضا صورت گرفته است که متاسفانه با شیطنت رسانه ایی برخی افراد سودجو که به دنبال انحلال شورای شهر هستند بازتاب دیگری در رسانه ها گرفت.

مرادی با اشاره به نقش بی بدیل رسانه در اگاهی بخشی و راستی نگاری وقایع به شهروندان گفت: متاسفانه برخی رسانه نماها به ازای دریافت مبلغ ناچیزی یک روز، یک نفر را به عرش میرسانند و یک روز دیگر، شخصی را به ذلت می کشانند.

این عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به اصالت و سوابق طایفه ایی ۱۱ عضو شورا تصریح کرد: مگر شورا چاله میدان است که اعضا دست به یقه ی همدیگر شوند؟

وی در ادامه به تذکر فرماندار کرمانشاه نسبت به انتخاب شهردار اشاره کرد و گفت: بر اساس قانون شورای شهر ۳ ماه مهلت دارد شهردار انتخاب کند، از این رو تمامی اعضا با اهتمام و صعه صدر و دقت نظر در انتخاب شهردار تعامل دارند.

مرادی با تاکید بر اینکه تامل اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار را باید به فال نیک بگیریم که با حساسیت و دقت نظر به دنبال گزینه ی اصلح برای مدیریت شهر کرمانشاه هستند گفت: تجربه ی گذشته انتخاب شهردار کرمانشاه ، انتخابی خوب و اصلح بوده اند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: شهروندان در نظر داشته باشند اعضای شورای شهر از جنس مردم اند، مانند مردم وضعیت اجتماعی و اقتصادی را زندگی میکنند بنابراین در جهت رفاه و اسایش و خواسته های شهروندان انجام وظیفه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=4917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰