تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل ماشین‌سازی

  • کد خبر : 49267
  • 16 اسفند 1397 - 14:09
ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل ماشین‌سازی

به گزارش جمهوریت ; لیکنز نسبت به بازی با سپاهان یک تغییر در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تبریز در دیدار با تیم همشهری ماشین سازی از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به میدان خواهد رفت. سرخپوشان در این دیدار تغییرات زیادی نسبت به بازی‌های […]

به گزارش جمهوریت ;

ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل ماشین‌سازی

لیکنز نسبت به بازی با سپاهان یک تغییر در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تبریز در دیدار با تیم همشهری ماشین سازی از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به میدان خواهد رفت. سرخپوشان در این دیدار تغییرات زیادی نسبت به بازی‌های قبل ندارند ولی با وجود پایان محرومیت دژاگه به نظر می‌رسد او به ترکیب اصلی بر می‌گردد.

در دروازه سرخپوشان مثل همیشه شاهد حضور محسن فروزان هستیم و خط دفاعی هم در سمت راست با حضور اسماعیلی‌فر و در سمت چپ با حضور احسان حاج صفی تشکیل می‌شود. ایمان سلیمی و محمد طیبی زوج میانی خط دفاع را تشکیل می‌دهند.

دو هافبک دفاعی تراکتورسازی در سیستم ۱-۳-۲-۴ اکبر ایمانی و مهدی مهدی‌پور هستند و سوگیتا و شجاعی دو هافبک رو به جلوی این تیم هستند. در سمت راست خط هافبک این تیم در بازی با سپاهان ساسان انصاری وارد ترکیب شده بود ولی با بازگشت دژاگه از مصدومیت احتمالا این بازیکن به پست خودش بر می‌گردد.

در خط حمله هم شاهد حضور استوکس هستیم.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل ماشین سازی:

محسن فروزان، محمد طیبی، ایمان سلیمی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی‌پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا و آنتونی استوکس

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=49267

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰