تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
2

وزیر ارتباطات می گوید برخی کاربران آیفون در ایران به دلیل محدودیت ها دستگاه خود را خاموش کردند

  • کد خبر : 49298
  • 16 اسفند 1397 - 14:34
وزیر ارتباطات می گوید برخی کاربران آیفون در ایران به دلیل محدودیت ها دستگاه خود را خاموش کردند

به گزارش جمهوریت ; وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت کاربران ایرانی به محصولات اپل به ویژه گوشی های آیفون علاقه زیادی داشتند، اما محدودیت‌هایی که این شرکت آمریکایی علیه اپلیکیشن‌های ایرانی اعمال کرده است، باعث شد تا بسیاری از کاربران ایرانی گوشی های آیفون شان را خاموش کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا […]

به گزارش جمهوریت ;

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت کاربران ایرانی به محصولات اپل به ویژه گوشی های آیفون علاقه زیادی داشتند، اما محدودیت‌هایی که این شرکت آمریکایی علیه اپلیکیشن‌های ایرانی اعمال کرده است، باعث شد تا بسیاری از کاربران ایرانی گوشی های آیفون شان را خاموش کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه اختتامیه ششمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری عنوان کرد یکی از مشکلات اصلی بازار کار کشور، وجود نداشتن نیروی کار متخصص است. در سال پیش رو باید سازمان فناوری اطلاعات ایران، وزارت ارتباطات و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به توسعه آموزش در کشور توجه ویژه‌ای داشته باشند تا از دانشگاه‌ها نیروی متخصص خارج شده و به بازار بپیوندند. همچنین باید هوشمندسازی انرژی، کشاورزی هوشمند و سلامت هوشمند نیز توسعه پیدا کند.

قطع شدن نرم افزارهای ایرانی آیفون

قطع شدن نرم افزارهای ایرانی آیفون

ناکارآمدی گوشی های آیفون در ایران به دلیل محدودیت ها

وزیر ارتباطات در ادامه افزود کاربران ایرانی به محصولات اپل علاقه زیادی داشتند، اما محدودیت‌هایی که این شرکت آمریکایی علیه اپلیکیشن های ایرانی اعمال کرده است، باعث شد تا بسیاری از کاربران ایرانی گوشی های آیفون خود را خاموش کنند. البته سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید گزارشی دقیق از این موضوع ارائه کند. وی افزود امروزه گوشی موبایل به عنوان وسیله‌ای برای برطرف کردن نیازهای اولیه ارتباطی نیست، بلکه مردم مسائل زندگی روزمره خود را با آن انجام می‌دهند و اگر  گوشی موبایلی نتواند خدماتی چون حمل‌ونقل و سرویس‌های بانکی را انجام دهد، محکوم به خارج شدن از بازار است.

نظر شما چیست؟ شما فکر می کنید این بهترین راه است؟ باید از محصولات اپل دست شست؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=49298

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰