تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

عمان و کویت میزبان جام جهانی خواهندشد

  • کد خبر : 49348
  • 16 اسفند 1397 - 16:09
عمان و کویت میزبان جام جهانی خواهندشد

به گزارش جمهوریت ; ممکن است ۴۸ تیمی شدن جام جهانی برای اولین بار در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اجرایی شود. به گزارش ایلنا، طبق صحبت‌های مطرح شده این احتمال وجود دارد جام‌ جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور ۴۸ تیم برگزار شود. پیش از این طبق تصمیم فیفا قرار بود رقابت‌های جام جهانی از سال […]

به گزارش جمهوریت ;

عمان و کویت میزبان جام جهانی خواهندشد

ممکن است ۴۸ تیمی شدن جام جهانی برای اولین بار در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اجرایی شود.

به گزارش ایلنا، طبق صحبت‌های مطرح شده این احتمال وجود دارد جام‌ جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور ۴۸ تیم برگزار شود. پیش از این طبق تصمیم فیفا قرار بود رقابت‌های جام جهانی از سال ۲۰۲۶ با حضور ۴۸ تیم برگزار شود اما ممکن است با تصمیم فیفا این اتفاق در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز عملی شود. 

با توجه به شرایط جغرافیایی کشور قطر و آماده نبودن این کشور برای میزبانی از ۴۸ تیم در صورت قطعی شدن این اتفاق فیفا در نظر دارد عمان و کویت را به عنوان میزبان‌های جدید جام جهانی انتخاب کند تا تعدادی از بازی‌های مرحله گروهی در این دو کشور برگزار شود. 

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا بزرگترین حامی این اتفاق است که از زمان انتخابش به عنوان رئیس فیفا در سال ۲۰۱۶ نشان داده به زیاد شدن تیم‌های جام جهانی و حضور تیم‌های کوچک در این رقابت علاقه زیادی دارد. 

تصمیم نهایی در مورد این اتفاق ۲ ماه دیگر در مجمع فیفا گرفته خواهدشد و اینفانتینو برای عملی کردن این اتفاق باید موافقت ۲۱۱ عضو مجمع فیفا را جلب کند. 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=49348

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰