تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

هواوی پی اسمارت پلاس ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه رسما معرفی شد

  • کد خبر : 49631
  • 17 اسفند 1397 - 11:36
هواوی پی اسمارت پلاس ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه رسما معرفی شد

به گزارش جمهوریت ; هواوی پی اسمارت پلاس ۲۰۱۹ امروز به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی سه گانه و برش نمایشگر قطره طور مجهز شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم. شرکت هواوی از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. هواوی پی اسمارت پلاس ۲۰۱۹ […]

به گزارش جمهوریت ;

هواوی پی اسمارت پلاس ۲۰۱۹ امروز به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی سه گانه و برش نمایشگر قطره طور مجهز شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

شرکت هواوی از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. هواوی پی اسمارت پلاس ۲۰۱۹ شباهت زیادی به گوشی P Smart 2019 دارد. این اسمارت فون جدید به صفحه نمایش ۶٫۲۱ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده است.

وظیفه تامین انرژی گوشی هواوی P Smart Plus 2019 بر عهده یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و قدرت آن را نیز چیپست Kirin 710 تامین می کند. این دستگاه در مقایسه با نسخه استاندارد خود، در بخش دوربین پیشرفت هایی را تجربه کرده است.

هواوی پی اسمارت پلاس ۲۰۱۹ دارای دوربین اصلی سه گانه است. پنل پشتی این گوشی هوشمند سنسورهای ۲۴، ۱۶ و ۲ مگاپیگسلی را میزبانی می کند که به ترتیب سنسور اصلی، سنسور با زاویه دید عریض و سنسور تشخیص عمق را تشکیل می دهند.

نسخه استاندارد این اسمارت فون به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. هواوی پی اسمارت پلاس ۲۰۱۹ دارای برش نمایشگر قطره ای بوده که این بخش از دستگاه، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت هوش مصنوعی را میزبانی می کند.

هوش مصنوعی برای دوربین اصلی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. هوش مصنوعی در حالت Night Mode باعث افزایش کیفیت تصاویر می شود. این محصول قادر به ضبط ویدیو اسلوموشن به صورت ۴۸۰ فریم بر ثانیه است.

قدرت گوشی هواوی P Smart Plus 2019 را چیپست ۸ هسته ای کایرین ۷۱۰ تامین می کند که دارای پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4 همراه با فناوری GPU Turbo 2.0 است. این پردازنده توسط ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود.

این گوشی هوشمند جدید در رنگ های مشکی و آبی روانه بازار می شود. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با تاریخ عرضه و همچنین قیمت این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. لازم به ذکر است؛ این دستگاه با نام اینجوی ۹s در کشور چین به فروش می رسد.

نظر شما درباره هواوی پی اسمارت پلاس ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه چیست؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=49631

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰