تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

کارشناسی داوری دیدار نساجی و پرسپولیس

  • کد خبر : 49798
  • 17 اسفند 1397 - 19:09

به گزارش جمهوریت ; حسین عسگری می‌گوید تصاویر نه چندان با کیفیت دوربین ورزشگاه شهید وطنی باعث شده تا نتوان نظر دقیقی درباره صحنه‌های کارشناسی این بازی داد. حسین عسگری رئیس سابق کمیته داوران در گفت‌و گو با ایسنا درباره قضاوت علیرضا فغانی در دیدار نساجی و پرسپولیس اظهار کرد: ابتدا باید بگویم که کیفیت […]

به گزارش جمهوریت ;

حسین عسگری می‌گوید تصاویر نه چندان با کیفیت دوربین ورزشگاه شهید وطنی باعث شده تا نتوان نظر دقیقی درباره صحنه‌های کارشناسی این بازی داد.

حسین عسگری رئیس سابق کمیته داوران در گفت‌و گو با ایسنا درباره قضاوت علیرضا فغانی در دیدار نساجی و پرسپولیس اظهار کرد: ابتدا باید بگویم که کیفیت دوربین ورزشگاه شهید وطنی به قدری بد بود که حتی تشخیص صحنه‌های رخ داده در تصویر آهسته هم امکان نداشت. من نمی‌دانم دیگر چه بلایی باید سر فوتبال ما بیاید تا بازیکن‌ها یادشان باشد که بیهوده اعتراض نکنند.

وی ادامه داد: در نیمه اول که صحنه مشکوکی در محوطه جریمه نساجی رخ داد، تصاویر تلویزیونی به ما اجازه نمی‌دهد درباره آن با قاطعیت صحبت کنیم. به نظر من حالت دست مدافع نساجی عادی بود و شدت ضربه به قدری بود که نمی‌توان آن را خطای هند گرفت. البته فغانی بهترین داور این مملکت و آسیا است اما دلیل نمی‌شود که اشتباه نداشته باشد.

این کارشناس داوری گفت: در نیمه دوم مهدی ترابی در محوطه جریمه متوقف شد اما دوربین به ما نشان نمی‌داد که آیا بازیکن نساجی او را شارژ کرده است یا نه. تنها نکته‌ای که می‌توان گفت این است که دروازه‌بان نساجی روی او خطایی انجام نداده است. البته پس از این صحنه بیرانوند و حسینی اعتراض زیادی به داور داشتند که فغانی به خوبی آن‌ها را مدیریت کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=49798

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰