تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

۱۷ استان درگیر کولاک و برف هستند/امدادرسانی به ۳۳۰۰ نفر

  • کد خبر : 49969
  • 18 اسفند 1397 - 10:09
۱۷ استان درگیر کولاک و برف هستند/امدادرسانی به ۳۳۰۰ نفر

به گزارش جمهوریت ; رییس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه ۱۷ استان متاثر از برف و کولاک هستند گفت: از روز گذشته تاکنون به ۳۳۰۰ نفر امدادرسانی شده است. مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین جزییات امدادرسانی در حوادث جوی سیل، برف و کولاک گفت: […]

به گزارش جمهوریت ;

۱۷ استان درگیر کولاک و برف هستند/امدادرسانی به ۳۳۰۰ نفر

رییس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه ۱۷ استان متاثر از برف و کولاک هستند گفت: از روز گذشته تاکنون به ۳۳۰۰ نفر امدادرسانی شده است.

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین جزییات امدادرسانی در حوادث جوی سیل، برف و کولاک گفت: ١٧ استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، گلستان، لرستان، مازندران و همدان  از این حوادث متاثر هستند.

وی با اشاره به مناطق امدادرسانی شده خاطرنشان کرد: در ٨٣ شهر، روستا و محورهای کوهستانی به ٣٣٠٠ نفر امدادرسانی شده و برای ١١٨٩ نفر اسکان اضطراری فراهم شده است. همچنین ٢ نفر به مرکز درمانی منتقل شدند و به ٢ نفر نیز خدمات سرپایی ارائه شده است. همچنین ٣٠٢ دستگاه خودرو گرفتار در برف رهاسازی شده‌اند.

رییس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه ٧٢ تیم شامل ٢٣١نفر تصریح کرد: ٢۴۵٠ تخته پتو، ٢۴۵ بسته مواد غذایی، ١١٠قوطی کنسروجات، ١٨۴ بطری آب معدنی، ٣٨٨ بسته بیسکوییت توزیع شده است.

به گفته سلیمی امدادرسانی در این مناطق همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=49969

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰