تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
17

سپاه تقابلی با روحانی ندارد

  • کد خبر : 50097
  • 21 اسفند 1397 - 12:40
سپاه تقابلی با روحانی ندارد

جمهوریت ؛ سیما پروانه گهر ؛ پیگیری مجتبی ذوالنوری و تعداد دیگری از نمایندگان برای طرح استیضاح روحانی این گمانه زنی را در بین رسانه ها و فعالان سیاسی برجسته کرد که فراکسیون ولایی مجلس پیگیری مساله استیضاح رییس جمهور است. در همان زمان سید حسین نقوی حسینی ، سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی اعلام کرد […]

جمهوریت ؛ سیما پروانه گهر ؛ پیگیری مجتبی ذوالنوری و تعداد دیگری از نمایندگان برای طرح استیضاح روحانی این گمانه زنی را در بین رسانه ها و فعالان سیاسی برجسته کرد که فراکسیون ولایی مجلس پیگیری مساله استیضاح رییس جمهور است. در همان زمان سید حسین نقوی حسینی ، سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی اعلام کرد که موضوع استیضاح حسن روحانی و درخواست نمایندگان به فراکسیون ولایی مربوط نیست و به صورت مستقل از جانب نمایندگان پیگیری می شود.

بعد از آن اما جنس تحلیل ها تغییر کرد. سبقه سپاهی مجتبی ذوالنوری ، نماینده پیگیر طرح عدم کفایت رییس جمهور فرصتی برای باز شدن این تحلیل به خصوص در رسانه های خارجی را مطرح کرد که موضوع استیضاح حسن روحانی به اختلاف نظرهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با روحانی باز می گردد . مساله ای که سید حسین نقوی حسینی آن را رد می کند و تاکید دارد که سپاه نیروی مردمی است و در جهت منافع ملی حرکت می کند و در تقابل با هیچ یک از سران قوا نیست.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت می گوید : مساله سوال از رییس جمهور توسط فراکسیون ولایی پیگیری نشده و نمی شود و من نشنیدم که اخیرا نیز در این خصوص دوباره طرحی در مجلس مطرح شود.

وی در ادامه افزود: فراکسیون ولایی پیگیری موضوع سوال از آقای روحانی بود و آن را اجرا کرد اما استیضاح مساله ای بود که به صورت شخصی توسط نمایندگان طرح شد.

نقوی حسینی در خصوص تغییر عملکرد دولت بعد از طرح سوال از وی در مجلس گفت : ارزیابی دقیقی هنوز انجام نشده است که بعد از طرح سوال چقدر دولت تغییر عملکردی داشته است و باید به این سوال بعد از ارزیابی پاسخ داد.

سید حسین نقوی حسینی تاکید دارد که مسائلی که در مجلس و توسط نمایندگان پیگیری می شود تصمیم خود آن ها است و ارتباطی به فشار نیروهای نظامی و مسلح بیرون از مجلس ندارد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=50097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰