تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

تست سرعت و مقایسه دوربین گلکسی A50 با گلکسی A30 سامسونگ (گجت تی وی)

  • کد خبر : 50220
  • 18 اسفند 1397 - 17:34
تست سرعت و مقایسه دوربین گلکسی A50 با گلکسی A30 سامسونگ (گجت تی وی)

به گزارش جمهوریت ; ارسال شده توسط: رضا آقامحمدی ۱۸ اسفند ۹۷ ساعت ۱۶:۳۵ چندی پیش برایتان ویدیوی جعبه گشایی و بررسی اولیه دو میان رده جدید سامسونگ در بازار گوشی های اقتصادی اندرویدی را منتشر کردیم و حالا امروز به سراغ تست سرعت و مقایسه نمونه تصاویر دوربین گلکسی ای ۳۰ (Samsung Galaxy A30) […]

به گزارش جمهوریت ;

تست سرعت و مقایسه دوربین گلکسی A50 با گلکسی A30 سامسونگ (گجت تی وی)

۱۸ اسفند ۹۷ ساعت ۱۶:۳۵

چندی پیش برایتان ویدیوی جعبه گشایی و بررسی اولیه دو میان رده جدید سامسونگ در بازار گوشی های اقتصادی اندرویدی را منتشر کردیم و حالا امروز به سراغ تست سرعت و مقایسه نمونه تصاویر دوربین گلکسی ای ۳۰ (Samsung Galaxy A30) با گلکسی ای ۵۰ سامسونگ (Samsung Galaxy A50) رفته‌ایم.

از حیث مشخصات رم و پردازنده، دو مدل جدید سری A سامسونگ تفاوت‌های مهمی با هم دارند و در حالی که گوشی گلکسی ای ۳۰ از در دو مدل با ۳ و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم به فروش می‌رسد، مدل گلکسی ای ۵۰ دارای ۴ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم است تا وضعیت بهتری از برادر کوچکتر خود داشته باشد. پردازنده‌ی مرکزی مدل ای ۳۰ را یک چیپست ۱۴ نانومتری اگزینوس ۷۹۰۴ با هشت هسته در فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز در کنار پردازشگر گرافیکی Mali-G71 MP2 تشکیل می‌دهد و این در حالی‌ست که گلکسی A50 به چیپست ۱۰ نانومتری اگزینوس ۹۶۱۰ با هشت هسته‌ی پردازشی در فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-G72 MP3 مجهز شده است تا برتری محسوسی نسبت به مدل ای ۳۰ داشته باشد.

از حیث دوربین نیز سامسونگ برای مدل گلکسی ای ۵۰ خود سنگ تمام گذاشته و یک سیستم سه گانه شامل سنسورهای ۲۵، ۸ و ۵ مگاپیکسلی که به ترتیب دوربین‌های معمولی، فوق عریض و تشخیص عمق میدان با گشودگی دیافراگم f/2.2 ،f/1.7 و f/2.2 هستند در پنل پشتی به چشم می‌خورد. اما گلکسی ای ۳۰ به دوربین دوگانه با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی (اف استاپ f/1.7 و فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز صحنه) و سنسور ۵ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دیافراگم f/2.2 و لنز ۱۲ میلی‌متری مجهز شده است. پس در ادامه با ما همراه باشید تا در ویدیوی امروز گجت تی وی به مقایسه دوربین و تست سرعت گلکسی A50 با گلکسی A30 سامسونگ بپردازیم و ببینیم کدام یک از این دو مدل می‌تواند پیروز میدان باشد:

تست سرعت و مقایسه دوربین گلکسی ای ۵۰ با گلکسی ای ۳۰ سامسونگ

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=50220

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰