تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

توزیع بسته حمایتی ۲۰۰هزارتومانی به مددجویان بهزیستی تا پایان سال

  • کد خبر : 50484
  • 19 اسفند 1397 - 10:08

به گزارش جمهوریت ; وحید قبادی دانا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره زمان واریز عیدی به حساب مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: برای پرداخت عیدی به یک‌میلیون و ۵۰ هزار نفر نیاز به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار  است که این رقم  باید از سوی دولت تأمین شود. وی تصریح […]

به گزارش جمهوریت ;

وحید قبادی دانا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره زمان واریز عیدی به حساب مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: برای پرداخت عیدی به یک‌میلیون و ۵۰ هزار نفر نیاز به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار  است که این رقم  باید از سوی دولت تأمین شود.

وی تصریح کرد: البته با رایزنی‌ها که انجام شده است قرار شده که مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برای ۵۰۰ هزار مددجوی که پیش از تیرماه تحت پوشش بهزیستی بودند به سازمان پرداخت شود اما سازمان بهزیستی در تلاش است که برای ۵۵۰ هزار نفر باقیمانده که از تیر ماه به چرخه حمایتی اضافه شدند نیز عیدی پرداخت کند.

قبادی دانا ادامه داد: عیدی در نظر گرفته‌شده برای مددجویان به‌میزان یک ماه مستمری است که امیدواریم تا روزهای آینده به حساب مددجویان واریز شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: مکاتباتی هم درباره توزیع یک بسته حمایتی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی انجام شده است که تا پایان سال نیز یک بسته به‌ارزش ۲۰۰ هزار تومان پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=50484

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰