تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

لزوم روشنگری درخصوص مجوز به ساخت ۶۲ برج باغ

  • کد خبر : 50497
  • 19 اسفند 1397 - 10:09
لزوم روشنگری درخصوص مجوز به ساخت ۶۲ برج باغ

به گزارش جمهوریت ; رییس شورای شهر تهران اظهار کرد: در جلسه هم اندیشی امروز لزوم روشنگری برای مردم درخصوص اعطای مجوز به ساخت ۶۲ برج باغ در تهران را مورد بحث و بررسی قرار دادیم. به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در ابتدای صد و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و […]

به گزارش جمهوریت ;

لزوم روشنگری درخصوص مجوز به ساخت ۶۲ برج باغ

رییس شورای شهر تهران اظهار کرد: در جلسه هم اندیشی امروز لزوم روشنگری برای مردم درخصوص اعطای مجوز به ساخت ۶۲ برج باغ در تهران را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در ابتدای صد و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران درخصوص جلسه هم اندیشی امروز صبح گفت‌: در این جلسه در خصوص برنامه‌ریزی سال آینده و انتهای سال بحث و بررسی توسط اعضا صورت گرفت و همچنین در خصوص حضور اعضا در شورای شهر تهران تا پایان سال و تکمیل بودجه صحبت و مقرر شد که اگر از سوی فرمانداری یا استانداری ایرادی گرفته شد تا پایان سال مورد بحث و بررسی قرار گیرد و موضوع حل و فصل شود.

رییس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در پایان این جلسه نیز موضوع مصوبه برج باغ‌ها مطرح شد و در این زمینه صحبت شد که این موضوع چگونه روشنگری شود تا مردم نسبت به آن آگاه شوند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=50497

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰