تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

افزایش قیمت محصولات سایپا صحت ندارد

  • کد خبر : 50698
  • 19 اسفند 1397 - 17:34
افزایش قیمت محصولات سایپا صحت ندارد

به گزارش جمهوریت ; ارسال شده توسط: حسین مرادی ۱۹ اسفند ۹۷ ساعت ۱۷:۱۰ در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر افزایش قیمت محصولات سایپا در طرح‌های فروش فوری و پیش فروش اسفند ۹۷ این شرکت خودروسازی منتشر شده بود، اما سایپا هرگونه افزایش قیمت خودروهای خود را تکذیب کرد. خودروسازان داخلی از جمله سایپا با […]

به گزارش جمهوریت ;

افزایش قیمت محصولات سایپا

۱۹ اسفند ۹۷ ساعت ۱۷:۱۰

در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر افزایش قیمت محصولات سایپا در طرح‌های فروش فوری و پیش فروش اسفند ۹۷ این شرکت خودروسازی منتشر شده بود، اما سایپا هرگونه افزایش قیمت خودروهای خود را تکذیب کرد.

خودروسازان داخلی از جمله سایپا با هدف تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها در اسفند ۹۷ محصولات خود در قالب طرح فروش فوری و پیش فروش به بازار عرضه می‌کنند، اما خبرهایی مبنی بر گران شدن خودروهای سایپا به گوش می‌رسید که این شرکت با اطلاعیه‌ای آن را تکذیب کرد.

تکذیب افزایش قیمت محصولات سایپا

طبق اعلام این خودروساز بزرگ کشور هیچ یک از خودروهای سایپا در این طرح‌های فروش از جمله محصولات خانواده پراید (X100)، خانواده تیبا (X200 ) و نیسان افزایش قیمت نداشته و بر اساس همان قیمت مصوب به مشتریان فروخته شده‌اند. گفتنی است عرضه محصولات سایپا با قیمت مصوب و بدون افزایش باعث شده است تا در ماه اسفند التهاب بازار کاهش پیدا کرده و به ثبات نزدیک شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=50698

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰