تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
3

بررسی گزارش تفریغ بودجه ۹۶ در حوزه سلامت در کمیسیون بهداشت

  • کد خبر : 50767
  • 19 اسفند 1397 - 22:08

به گزارش جمهوریت ; سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی گزارش مسئولان دیوان محاسبات در خصوص تفریغ بودجه سال ۱۳۹۶ در حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نحوه هزینه‌کرد مبلغ برداشت شده از محل صندوق توسعه ملی توسط سازمان بیمه سلامت ایران در جلسه این کمیسیون خبر داد. حیدرعلی عابدی در […]

به گزارش جمهوریت ;

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی گزارش مسئولان دیوان محاسبات در خصوص تفریغ بودجه سال ۱۳۹۶ در حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نحوه هزینه‌کرد مبلغ برداشت شده از محل صندوق توسعه ملی توسط سازمان بیمه سلامت ایران در جلسه این کمیسیون خبر داد.

حیدرعلی عابدی در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: این جلسه با حضور نمایندگانی از دیوان محاسبات و سازمان بیمه سلامت برای استماع گزارش دیوان در خصوص تفریغ بودجه ۹۶ در حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نحوه هزینه‌کرد مبلغ برداشت شده از محل صندوق توسعه ملی توسط سازمان بیمه سلامت ایران برگزار شد.

وی با بیان این که ۵۰۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی به بیمه سلامت در سال جاری پرداخت شده است، افزود: طبق گزارش‌های دیوان محاسبات کمک‌های بسیار زیادی به بیمه سلامت شد که توانست بدهی‌های خودش را پرداخت کند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان اظهار کرد: طرح انتزاع امور جوانان از وزارت ورزش و جوانان و تشکیل سازمان ملی جوانان در دستور کار کمیسیون قرا ر داشت که به دلیل عدم شرکت وزیر و معاونانش، مورد بررسی قرار نگرفت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=50767

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰