تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
42

دانلود بهترین بازی های فوتبال اندروید در سال ۲۰۱۹

  • کد خبر : 51332
  • 20 اسفند 1397 - 23:34
دانلود بهترین بازی های فوتبال اندروید در سال ۲۰۱۹

به گزارش جمهوریت ; یک بازی فوتبال اندروید می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارد. اما بهترین بازی فوتبالی اندروید کدام است؟ در این مطلب بعد از معرفی بهترین بازی های فوتبال اندروید در سال ۲۰۱۹ آن‌ها را دانلود خواهیم کرد. به جرات می‌توان گفت فوتبال، محبوب‌ترین ورزش دنیا است. این محبوبیت به دنیای بازی‌های […]

به گزارش جمهوریت ;

یک بازی فوتبال اندروید می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارد. اما بهترین بازی فوتبالی اندروید کدام است؟ در این مطلب بعد از معرفی بهترین بازی های فوتبال اندروید در سال ۲۰۱۹ آن‌ها را دانلود خواهیم کرد.

به جرات می‌توان گفت فوتبال، محبوب‌ترین ورزش دنیا است. این محبوبیت به دنیای بازی‌های ویدیویی نیز راه پیدا کرده و به همین دلیل بازی‌هایی همچون PES و FiFa طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارند. اگرچه برای کنسول‌ها گزینه‌های جذاب زیادی در دسترس هستند، اما به سختی می‌توان یک بازی دو نفره فوتبال با گیم پلی مناسب برای اندروید پیدا کرد، هر چند تعداد بی‌شماری بازی فوتبال برای گوشی اندرویدی در گوگل پلی استور وجود دارد.

بهترین بازی های فوتبال اندروید

دانلود و نصب اغلب بهترین بازی های فوتبال اندروید رایگان است، اما به منظور استفاده از تمام قابلیت‌هایشان باید به پرداخت درون برنامه‌ای سر بزنید. در ادامه، به معرفی و دانلود ۱۵ بازی فوتبال اندروید خواهیم پرداخت. به منظور وارد شدن به صفحه دانلود هر بازی، حین مرور این مطلب در مرورگر گوشی، نام آن را لمس کنید.

PES 2019 Pro Evolution Soccer

می‌توان ساعت‌ها درباره مزایا و معایب بازی FiFa نسبت به PES و بالعکس در کنسول‌ها بحث کرد، اما در زمان بررسی بهترین بازی های فوتبال اندروید PES حرف اول را می‌زند. بازی Pro Evolution Soccer یا PES از نظر گرافیک در سطح بالایی قرار داشته و عملکرد بسیار خوبی دارد، در حالی که این بازی فوتبال برای اندروید منابع زیادی از دستگاه اندرویدی‌تان مصرف نکرده و فشار زیادی روی آن قرار نمی‌دهد.

بهترین بازی های فوتبال اندروید

با دانلود و نصب PES برای اندروید، اجرای یک بازی فوتبال به تمام عیار روی گوشی را احساس خواهید کرد، چرا که از نحوه کنترل‌های بازیکنان داخل زمین گرفته تا روش مدیریت تیم، همه در دستانتان قرار دارد. PES را می‌توان یک بازی دو نفره فوتبال برای اندروید خطاب کرد، چرا که امکان به چالش کشیدن دیگر دوستان به صورت آنلاین وجود دارد.

در نسخه اندرویدی PES ژست‌های حرکتی مبتنی بر موبایل ویژه‌ای علاوه بر کنترل‌های کلیدی متداول در نظر گرفته شده‌اند. به این ترتیب کاربر می‌تواند به دلخواه، یکی از روش‌های بازی با دکمه‌های روی صفحه یا بازی از طریق ژست‌های حرکتی را انتخاب کند. دانلود و نصب برنامه رایگان است، اما برای دسترسی به برخی ویژگی‌ها نیازمند خرید درون برنامه‌ای هستید.

Dream League Soccer 2019

یکی دیگر از بهترین بازی های فوتبال اندروید Dream League Soccer است. در این بازی فوتبال اندروید شما تیم خود با نام Dream FC را مدیریت می‌کنید. علاوه بر حالت بازی مدیر، قادر خواهید بود طی یک مسابقه فوتبال واقعی نیز کنترل کامل بازیکنان را به دست بگیرید. گیم پلی این بازی فوتبال برای اندروید تقریبا به حالت Career بازی FiFa شباهت دارد، با این تفاوت که خبری از بستن قرارداد با بازیکنان و انجام نقل و انتقالات بین تیم‌ها نیست.

بهترین بازی های فوتبال اندروید

در بازی Dream League Soccer قادر هستید از بازار تبادلات، هر بازیکنی را به ازای پرداخت مقدار سکه‌ای مشخص به اختیار تیمتان در بیاورید. ارزش هر بازیکن به توانایی‌های وی بستگی دارد. سکه‌های مورد نیاز برای خرید بازیکنان را از طریق بازی کردن و بردن حریفان به دست خواهید آورد. همچنین با اتمام هر مرحله این بازی فوتبال برای گوشی اندرویدی مجددا سکه دریافت می‌کنید. سرراست‌ترین روش کسب سرمایه در Dream League Soccer تماشای تبلیغات است.

از جمله مزیت‌های Dream League Soccer به عنوان یکی از بهترین بازی های فوتبال اندروید امکان ذخیره‌سازی پیشرفت در فضای ابری است. به این ترتیب بعد از هر ریست فکتوری یا عوض کردن گوشی، نیازی به اجرای بازی از ابتدا نخواهد بود. استفاده از برنامه رایگان بوده و فقط برای دسترسی به برخی قابلیت‌های آن نیازمند پرداخت درون برنامه‌ای هستید.

FIFA Soccer

چطور می‌توان از بهترین بازی های فوتبال صحبت کرد، اما نامی از فیفا به میان نیاورد! یکی از بهترین بازی های فوتبال اندروید نیز FiFa بوده در بین بازی‌های موبایل موجود در این دسته‌بندی، جزو غنی‌ترین‌ها از نظر ویژگی‌های مختلف محسوب می‌شود.

بهترین بازی های فوتبال اندروید

در بازی فوتبال اندرویدی FIFA Soccer نزدیک به ۵۵۰ تیم واقعی به همراه بازیکنان رسمی آن‌‌ها وجود داشته و در هر تیم، بازیکنان سرشناسی از گذشته تا به امروز مشاهده خواهید کرد. یکی از گزینه‌های این بازی فوتبال برای گوشی اندرویدی با نام Ultimate Team، امکان ایجاد تیم دلخواه به وسیله گرد هم آوردن بازیکنانی از سراسر دنیا را فراهم می‌کند. البته انجام این کار نیازمند داشتن سکه کافی است. به لطف لیگ‌های بازی فوتبال اندروید FIFA Soccer می‌توان با دوستان خود یا دیگر کاربران به رقابت پرداخت. دانلود و نصب برنامه بدون پرداخت هزینه امکان‌پذیر بوده و فقط برخی قابلیت‌های آن منوط به پرداخت درون برنامه‌ای است.

Real Football

در بین بهترین بازی های فوتبال اندروید یکی دیگر از گزینه‌هایی که تعداد زیادی تیم و بازیکن واقعی در آن‌ یافت می‌شود، Real Football است. از گرافیک زیبای این بازی فوتبال برای اندروید نیز نمی‌توان غافل شد. در Real Football حالت‌های بازی مختلفی همچون لیگ، کاپ‌های بین‌المللی و مسابقه دو نفره عادی وجود دارند. علاوه بر آ‌ن‌ها، همیشه می‌توان قبل از حضور در میادین، در حالت تمرین، توانایی‌های بازیکنان خود را محک زد.

بهترین بازی های فوتبال اندروید

در این بازی فوتبال اندروید دست کاربر به منظور سفارشی‌سازی باز است تا نحوه چینش تیم را تغییر داده یا استادیوم‌ها را ارتقا بدهد و تاکتیک‌های متفاوتی برای هر بازی انتخاب کند. در بازی Real Football کاربر می‌تواند از طریق بارگذاری تصاویر و اشتراک‌گذاری ویدیوهایی از مسابقات خود، با دیگر کاربران یکی از بهترین بازی های فوتبال اندروید تعامل برقرار کند. پیشنهاد می‌کنیم در صورت به ثمر نشستن یک ضربه ایستگاهی از راه دور، حتما ویدیوی صحنه آهسته آن را با دیگران به اشتراک بگذارید! مجددا تنها برای دسترسی به برخی قابلیت‌های پریمیوم نیازمند خرید درون برنامه‌ای هستید.

Top Eleven 2019

آیا جزو کاربرانی هستید که Football Manager را به PES و FiFa ترجیح می‌دهید؟ در این صورت گزینه مورد نظر شما در بین بهترین بازی های فوتبال اندروید باید Top Eleven باشد. در این بازی تمرکز به جای مسابقات واقعی درون زمین چمن، روی نحوه مدیریت یک تیم قرار دارد. به این ترتیب می‌توان تیم رویایی خود را ساخت.

بهترین بازی های فوتبال اندروید

در این بازی فوتبال برای گوشی اندرویدی نزدیک به ۵ هزار بازیکن واقعی با قابلیت‌ها و توانایی مشابه همچون شخصیت‌های آن‌ها در دنیای واقعی، وجود دارد. می‌توان در فصل نقل و انتقالات، بازیکنان مورد نظر را خریداری کرد. در این بازی فوتبال برای اندروید یک موتور شبیه‌سازی بسیار قدرتمند وجود دارد که نمایش محیط‌هایی شبیه به دنیای واقعی به واسطه آن امکان‌پذیر می‌شود.

به عنوان یک مدیر باید بتوانید مشکلاتی همچون مصدوم شدن بازیکنان را مدیریت کرده و بعد از هر باخت، انگیزه خود را از دست ندهید و برای پیروزی‌های بعدی تلاش کنید. دانلود و نصب بازی رایگان است، اما در صورت نیاز به دسترسی به قابلیت‌های پریمیوم باید سری به پرداخت درون برنامه‌ای بزنید.

Score! Hero

همانند سایر محصولات First Touch Studios، این بازی نیز یک فوتبال اندرویدی سه بعدی مبتنی بر ژست‌های حرکتی است که گرافیک چشم‌نوازی به کاربر ارائه می‌کند. کاربر از زاویه دید یک فوتبالیست جوان به اجرای بازی می‌پردازد، بازیکنی که در تلاش است تبدیل به یک ستاره در دنیای فوتبال شود.

بهترین بازی های فوتبال اندروید

وی باید برای دست یافتن به هدف، چالش‌های مختلفی را پشت سر بگذارد و پله به پله موفقیت‌های جدیدی کسب کند. Score! Hero به عنوان یکی از بهترین بازی های فوتبال اندروید دارای ۵۸۰ مرحله است. Score! Hero یک بازی دو نفره فوتبال برای اندروید نیز محسوب شده و امکان بازی با دیگران به صورت آنلاین را میسر می‌کند. پیشرفت‌های شما در Google Play Games ذخیره خواهند شد.

این بازی فوتبال برای گوشی اندرویدی، پیشرفت‌های کاربر را ذخیره‌ کرده و بین دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی می‌کند. در صورت نیاز به دسترسی به قابلیت‌های ویژه بعد از دانلود و نصب بازی به صورت رایگان، از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده کنید.

Real World Soccer League

بازی Real World Soccer League را می‌توان یکی از بهترین بازی های فوتبال اندروید دانست که به کاربر اجازه می‌دهد طعم واقعی فوتبال روی یک دستگاه موبایل را بچشد. این بازی فوتبال برای اندروید جزو اعتیادآورترین گزینه‌ها بوده و دارای یک گیم پلی روان مبتنی بر قوانین فیزیک، اتمسفری حیرت‌آور و قابلیت پخش مجدد صحنه‌های مختلف مسابقه از زوایای مختلف است.

بهترین بازی های فوتبال اندروید

در این بازی می‌بایست با داشتن پاس‌های دقیق و استفاده از تاکتیک‌های حرفه‌ای، مهارت‌هایتان را به رخ رقبا بکشید. همانند برخی دیگر از بهترین بازی های فوتبال اندروید در Real World Soccer League نیز می‌توان تیم مورد نظر خود را ساخت و بعد از گرد هم آوردن بازیکنانی از سرتاسر دنیا، با سایر تیم‌های مطرح به رقابت پرداخت. صوت پس‌زمینه Real World Soccer League فوق‌العاده بوده و کنترل‌هایی روان، راحت و کاربرپسند در اختیارتان قرار می‌دهد. دراین بازی فوتبال برای اندروید نیز فقط برای استفاده از ویژگی‌های پریمیوم مجبور به پرداخت هزینه هستید.

Football Strike

یکی از بهترین بازی های فوتبال اندروید که امکان اجرای از آن فقط با یک دست نیز وجود دارد، Football Strike است. سادگی این بازی سبب شده میلیون‌ها کاربر اندروید طرفدار آن باشند. در این بازی فوتبال برای اندروید حالت‌های مختلفی به منظور مسابقه با دیگران به صورت آنلاین وجود دارد. به عنوان نمونه می‌توان به مسابقه‌های دارای محدودیت زمانی، مسابقه‌های شوت به سمت اهداف مشخص و همچنین ایفای نقش به عنوان دروازه‌بان اشاره کرد.

بهترین بازی های فوتبال اندروید

بازی فوتبال اندروید Football Strike تجربه‌ای فوق‌العاده برای تمرین ضربات ایستگاهی است. یکی از نکات منحصربه‌فرد آن در مقایسه با دیگر بازی‌های فوتبالی متمرکز روی ضربه‌های ایستگاهی، امکان ایفای نقش به عنوان دروازه‌بان است. رابط کاربری بازی ساده، روان و سریع است. بدون نیاز به دسترسی به ویژگی‌های پریمیوم، اجباری به پرداخت هزینه نخواهد بود.

World Soccer League

گیم پلی World Soccer League شبیه به بازی فوتبال اندروید PES و FiFa است، با این تفاوت که مسابقان در زمین‌های کوچکتری برگزار می‌شوند. حجم این بازی فوتبال برای اندروید تنها ۳۷ مگابایت بوده و درونش می‌توان ۶۰ تیم ملی و ۶۰ تیم باشگاهی پیدا کرد. این تیم‌ها روی هم رفته از ۲ هزار بازیکن تشکیل می‌شوند.

بهترین بازی های فوتبال اندروید

چهار حالت این بازی مسابقه عادی، کاپ، لیگ و حالت تمرینی هستند. می‌توان پیش از شروع یک لیگ، در حالت تمرین نحوه دریبل زدن را به خوبی آموخت و روی شوت‌های محکم و دقیق تمرکز کرد. در بازی فوتبال اندرویدی World Soccer League از موفقیت‌های کاربر طی مسابقات مختلف عکس‌هایی تهیه می‌شود. می‌توان این تصاویر را با دیگران به اشتراک گذاشت.

World Soccer League به عنوان یکی از بهترین بازی های فوتبال اندروید فاقد فوتبالیست‌های واقعی است، اما به خاطر داشتن یک گیم پلی قوی و روان و همچنین حجمی پایین، مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. دانلود و استفاده از برنامه بدون نیاز به قابلیت‌های ویژه رایگان است.

Flic Shoot 2

بازی فوتبال اندروید Flick Shoot توسط MobileCraft توسعه یافته و در بین بهترین بازی های فوتبال اندروید جزو باکیفیت‌ترین‌ها است. از Flick Shoot به عنوان یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های فوتبال در گوگل پلی استور یاد می‌کنند. Flic Shoot 2 دومین نسخه از این بازی بوده و در آن سعی شده قوانین فیزیک به بهترین نحو ممکن رعایت شوند.

بهترین بازی های فوتبال اندروید

حالت‌های زیادی در این بازی وجود داشته و هر کدام جذابیت خاص خود را دارند. به عنوان نمونه می‌توان به تورنومنت‌ها، بازی با یک توپ، بازی چند نفره، حمله زمانی، شوت کردن به سمت اهداف و چند حالت دیگر اشاره کرد. در حالت چند نفره این بازی، هر کاربر به نوبت یک شوت به سمت دروازه روانه می‌کند. در این حالت می‌توان به صورت آنلاین با دیگر کاربران مسابقه داد.

با وجود گرافیک سه بعدی Flick Shoot اصلی‌ترین دلیل قرارگیری آن در زمره بهترین بازی های فوتبال اندروید داشتن گیم پلی روان و انیمیشن‌های بسیار طبیعی است. به همین دلیل از ابتدای شوت کردن و کات گرفتن توپ تا زمان شیرجه دروازه‌بان و گل شدن یا نشدن آن، هیجان زیادی خواهید داشت. در صورت نیاز به دسترسی به برخی ویژگی‌های پریمیوم می‌توان سری به پرداخت درون برنامه‌ای زد، هر چند دانلود و نصب این بازی فوتبال برای اندروید رایگان است.

Ultimate Soccer – Football

در بازی فوتبال برای اندروید Ultimate Soccer می‌توان تیمی متشکل از بهترین بازیکنان ساخت. بر اساس نحوه سرمربی‌گیری شما، نحوه چینش تیم متفاوت بوده و می‌تواند شکلی دفاعی یا هجومی به خود بگیرد. برای پیروزی در مسابقات باید بهترین تاکتیک‌ها را به کار ببرید. حالت‌های مختلفی در بازی همچون لیگ و کاپ جهانی وجود دارند. برای کسب بهترین نتیجه، بعد از ساخت تیم مورد نظر ابتدا آن را با انجام تمرینات فراوان آماده‌ کرده و سپس وارد لیگ جهانی شوید.

بهترین بازی های فوتبال اندروید

شبیه به فرآیند نقل و انتقال بازیکنان در دنیای واقعی، در بازی فوتبال اندرویدی Ultimate Soccer نیز می‌توان در فصل نقل و انتقالات بازیکنان جدیدی خرید یا برخی از بازیکنان کنونی را به دیگر تیم‌ها فروخت. دانلود و نصب برنامه بدون نیاز به استفاده از قابلیت‌های ویژه آن رایگان است.

Head Soccer La Liga 2019

حتی اگر در دنیای واقعی علاقه‌ای به لیگ اسپانیا نداشته باشید، به احتمال زیاد به بازی فوتبال اندرویدی Head Soccer La Liga علاقه‌مند خواهید شد. Head Soccer La Liga یکی از بهترین بازی های فوتبال اندروید کنونی بوده و به خاطر داشتن سبکی کمدی و کارتونی محبوب شده است. فوتبالیست‌ها در این بازی، کاریکاتورهایی از شخصیت‌های واقعی‌شان هستند.

بهترین بازی های فوتبال اندروید

برخلاف سایر بهترین بازی های فوتبال اندروید معرفی شده، Head Soccer La Liga دارای گرافیکی دو بعدی است. بازی قانون بسیار ساده‌ای دارد؛ باید به طور همزمان از دروازه‌تان محافظت کرده و به سمت دروازه حریف نیز حمله ببرید. در این بازی فوتبال برای اندروید دیگر خبری از ۱۱ بازیکن نبوده و هر تیم تنها از یک بازیکن داخل زمین تشکیل می‌شود.

گیم پلی بازی شبیه به بازی‌های مبارزه انفرادی و رو در رو همچون مورتال کمبت است، با این تفاوت که در اینجا برای مراقبت از دروازه و زدن گل، نیازمند پرتاب مشت و لگد نیستید! امکان بازی با دیگر کاربران و شرکت در کاپ‌های مختلف نیز در Head Soccer La Liga فراهم شده است. بدون نیاز به استفاده از قابلیت‌های پریمیوم، اجرای بازی هزینه‌ای در بر نخواهد داشت.

Soccer Kicks (Football)

به عقیده بسیاری از کاربران، از بین بهترین بازی های فوتبال اندروید ، بازی Soccer Kicks (Football) بهترین تجربه زدن ضربه‌های ایستگاهی را ارائه می‌کند. داشتن گرافیک سه بعدی بالا، از Soccer Kicks (Football) یک بازی فوتبال اندرویدی بسیار هیجان‌انگیز ساخته است.

بهترین بازی های فوتبال اندروید

گیم پلی این بازی روان و ساده بوده و تنها کافی است توپ را از مکان کنونی‌اش به سمت دروازه شوت کنید. بعد از شوت شدن توپ می‌توان آن را در هوا کنترل کرد و به سمت دروازه برد. بهتر است برای جلوگیری از دفع توپ توسط دروازه‌بان، آن را به صورت کات‌دار شوت کنید!

به این منظور از همان ابتدا، توپ را به وسیله کشیدن یک منحنی با انگشتان روی نمایشگر روانه دروازه کنید. Soccer Kicks (Football) یک بازی دو نفره فوتبال برای اندروید بوده و علاوه بر حالت تورنومنت، حالت تمرینی نیز در آن به منظور کسب آمادگی قبل از ورود به بازی‌های واقعی وجود دارد. ویژگی‌های بصری سه بعدی جذاب، داشتن کنترل کامل روی توپ و پخش صوت در پس زمینه، از Soccer Kicks (Football) یک بازی فوتبال برای اندروید هیجان‌انگیز می‌سازند.

Final kick: Online football

Final Kick یک بازی فوتبال اندروید مبتنی بر ضربات پنالتی است. کاربر می‌تواند به دلخواه در نقش فرد زننده پنالتی یا دروازه‌بان ایفای نقش کند. در Final Kick نزدیک به ۲۰ تورنومنت آفلاین در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. با این حال، لذت بازی به حالت چند نفره آن است. در این حالت می‌توان در ضربات پنالتی با دوستان خود به رقابت پرداخت.

بهترین بازی های فوتبال اندروید

بازی Final Kick منحصرا مخصوصا ضربه‌های پنالتی نبوده و امکان زدن ضربه‌های ایستگاهی نیز در آن فراهم شده است. کاربر می‌تواند تیم مورد نظرش را سفارشی‌سازی کند، هر چند این کار برای یک بازی فوتبال برای اندروید متمرکز روی ضربه‌های ایستگاهی و پنالتی اهمیت چندانی ندارد. آخر هر هفته، امکان شرکت در یک تورنومنت به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. پس می‌توان بعد از دانلود و نصب برنامه بدون پرداخت هزینه، به صورت رایگان در تورنومنت‌ها شرکت کرد. در صورت داشتن پیروزی‌های پیاپی، در زمره ۱۰۰ بازیکن برتر قرار خواهید گرفت.

Soccer Star 2019

یکی از بهترین بازی های فوتبال اندروید Soccer Star بوده به لطف داشتن ویژگی‌های متعدد، محبوبیت زیادی کسب کرده است. گیم پلی این بازی به دنیای واقعی نزدیک بوده و گرافیک فوق‌العاده خوبی دارد. در این بازی فوتبال برای اندروید می‌توان در مهم‌ترین مسابقات جهانی شرکت کرد. به عنوان نمونه می‌توان به لیگ‌های مختلف از جمله لیگ UEFA، کاپ‌ و لیگ قهرمانی اشاره کرد.

بهترین بازی های فوتبال اندروید

به عنوان یک مدیر می‌توانید روی قراردادها و اسپانسرها مدیریت داشته باشد. پیش از ورود به لیگ، بهتر است با استفاده از حالت تمرینی، روی ضربه‌های پنالتی، ضربه‌های ایستگاهی و تاکتیک‌های فردی کار کنید. بدون نیاز به دسترسی به قابلیت‌های پریمیوم، دانلود، نصب و اجرای برنامه کاملا رایگان است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=51332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰