تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
8

واکنش گوینده شبکه خبر به صحبت‌ های جنجالی گلزار در جشنواره جام‌جم+ عکس

  • کد خبر : 53032
  • 25 اسفند 1397 - 5:34
واکنش گوینده شبکه خبر به صحبت‌ های جنجالی گلزار در جشنواره جام‌جم+ عکس

به گزارش جمهوریت ، به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا گلزار پس از دریافت جایزه بهترین اجرای تلویزیونی در جشنواره جام جم گفت: «خوشحالم که توانستم با حضور در مسابقه برنده باش بینندگان از دست رفته تلویزیون را مجدد برگردانم.» این صحبت‌ها با واکنش‌های انتقادآمیز بسیاری از سوی سلبریتی‌ها و همچنین […]

به گزارش جمهوریت ،

واکنش گوینده شبکه خبر به صحبتهای جنجالی گلزار/ اصلا همه ما علاف اومدنت بودیم! + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا گلزار پس از دریافت جایزه بهترین اجرای تلویزیونی در جشنواره جام جم گفت: «خوشحالم که توانستم با حضور در مسابقه برنده باش بینندگان از دست رفته تلویزیون را مجدد برگردانم.» این صحبت‌ها با واکنش‌های انتقادآمیز بسیاری از سوی سلبریتی‌ها و همچنین دیگر کاربران مواجه شد.


بیشتر بخوانید:محمدرضا گلزار تا ۱۴۰۰ با رحمان! + عکس


در این میان یکی از واکنش‌ها که بسیار مورد توجه قرار گرفت و در شبکه‌های اجتماعی نیز بازنشر شد، مربوط به المیرا شریفی مقدم گوینده خبر بود. شریفی مقدم در صفحه توییتر نوشت: «جایزه بهترین اجرای تلویزیونی را یک بازیگر گرفت و بعد منت گذاشت سر تلویزیون، اصلاً همه ما علاف اومدنت بودیم!»

واکنش گوینده شبکه خبر به صحبتهای جنجالی گلزار/ اصلا همه ما علاف اومدنت بودیم! + عکس

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=53032

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰