تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

ادای احترام بازیکن استرالیایی به درگذشتگان حملات تروریستی نیوزیلند

  • کد خبر : 53218
  • 25 اسفند 1397 - 14:09
ادای احترام بازیکن استرالیایی به درگذشتگان حملات تروریستی نیوزیلند

به گزارش جمهوریت ; در جریان مسابقه امروز در لیگ برتر فوتبال استرالیا بازیکن تیم فوتبال ملبورن ویکتوری به درگذشتگان حملات تروریستی نیوزیلند ادای احترام کرد. به گزارش ایلنا، در حمله تروریستی روز جمعه به وقت محلی به دو مسجد در شهر کرایست‌چرچ نیوزیلند دست‌کم ۴۹ تن جان باختند و شمار زیادی از شهروندان زخمی شدند. […]

به گزارش جمهوریت ;

ادای احترام بازیکن استرالیایی به درگذشتگان حملات تروریستی نیوزیلند

در جریان مسابقه امروز در لیگ برتر فوتبال استرالیا بازیکن تیم فوتبال ملبورن ویکتوری به درگذشتگان حملات تروریستی نیوزیلند ادای احترام کرد.

به گزارش ایلنا، در حمله تروریستی روز جمعه به وقت محلی به دو مسجد در شهر کرایست‌چرچ نیوزیلند دست‌کم ۴۹ تن جان باختند و شمار زیادی از شهروندان زخمی شدند.

این دو حمله مرگبار همزمان با اقامه نماز جمعه، در دو مسجد نور و لینوود توسط برنتون هرسیون ترنت، مرد ۲۸ ساله استرالیایی اتفاق افتاد. او روز گذشته به عنوان مظنون اصلی دستگیر شد و صبح امروز در نخستین دادگاه خود حاضر و در حضور قاضی دادگاه، تفهیم اتهام شد.

به دنبال این اتفاق هولناک مقامات ارشد در سراسر جهان این اقدام تروریستی را محکوم کرده و به ابراز همدردی با خانواده‌های آسیب دیده پرداختند.

چهره‌های مطرح ورزش جهان هم به این موضوع واکنش نشان دادند. در جریان مسابقه امروز بین تیم‌های ملبورن ویکتورسیتی و بریزبن روار در چارچوب مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال استرالیا که به میزبانی ورزشگاه مارول در حال برگزاری است، اتفاق جالبی رقم خورد.

کاستا بارباروسس، وینگر استرالیایی ملبورن پس از ثبت اولین گل روی چمن زمین مسابقه به حالت سجده نشست و بدین ترتیب به ۴۹ کشته حمله تروریستی روز گذشته ادای احترام کرد.

D1xY4PDVAAAGDtL

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=53218

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰