تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
9

کدام مدیر استقلال در پرونده پروپئیچ مقصر است؟

  • کد خبر : 5322
  • 27 شهریور 1397 - 14:05
کدام مدیر استقلال در پرونده پروپئیچ مقصر است؟

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در اظهار نظر جدیدی درباره وضعیت بدهی های دو باشگاه سرخابی و وضعیت پروپئیچ مهاجم سابق آبی پوشان در گفت و گوی تلویزیونی گفت: آخرین تسویه حساب مربوط به پروپئیچ بود که حاضر بود ۳۰ هزار دلار بگیرد و برود. اما به هر دلیل مدیران وقت استقلال این کار را […]

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در اظهار نظر جدیدی درباره وضعیت بدهی های دو باشگاه سرخابی و وضعیت پروپئیچ مهاجم سابق آبی پوشان در گفت و گوی تلویزیونی گفت: آخرین تسویه حساب مربوط به پروپئیچ بود که حاضر بود ۳۰ هزار دلار بگیرد و برود. اما به هر دلیل مدیران وقت استقلال این کار را نکردند، در نتیجه پروپئیچ در FIFA از استقلال شکایت کرد و روز گذشته ۳۶۰ هزار دلار از سوی استقلال به این بازیکن پرداخت شد. مدارک درخواست ۳۰ هزار دلاری پروپئیچ در اختیار فدراسیون فوتبال است.

به گزارش ورزش۳، پرونده پروپئیچ البته مربوط به دوران مدیریت بهرام افشارزاده است. منصوریان که در زمان مدیرعامل افشارزاده به صندلی مربی گری استقلال رسید، نام این بازیکن را در لیست مازاد گذاشت تا به این ترتیب مهاجم کروات به پایان کار خود با استقلال برسد.

پئیچ نیز از طریق مدیر برنامه های خود خواهان تسویه حساب قرارداد فصل اول خود شد تا به این ترتیب با دریافت ۳۰ هزار دلار از تیم جدا شود اما این اتفاق در دوران مدیریت افشارزاده رخ نداد تا این مهاجم کروات به فیفا شکایت کند.

بعد از شکایت به فیفا و صدور حکم کمیته انضباطی، باشگاه استقلال در دوران مدیریت افتخاری به دادگاه CAS شکایت کرد اما نتوانست رای را تغییر دهد و حالا این پرونده برای آبی ها هزینه زیادی را ایجاد کرده است

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=5322

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰