تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

نمایشگر هواوی پی ۳۰ پرو ساخت سامسونگ خواهد بود

  • کد خبر : 53574
  • 26 اسفند 1397 - 11:34
نمایشگر هواوی پی ۳۰ پرو ساخت سامسونگ خواهد بود

به گزارش جمهوریت ; ظاهرا هواوی برای تولید نمایشگر گوشی هواوی پی ۳۰ پرو خود با شرکت سامسونگ دیسپلی قرارداد همکاری امضا کرده است. پیشتر نیز شنیده بودیم اپل برای تامین نمایشگر آیفون های سال ۲۰۱۹ خود با Samsung Display به توافق رسیده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم. […]

به گزارش جمهوریت ;

ظاهرا هواوی برای تولید نمایشگر گوشی هواوی پی ۳۰ پرو خود با شرکت سامسونگ دیسپلی قرارداد همکاری امضا کرده است. پیشتر نیز شنیده بودیم اپل برای تامین نمایشگر آیفون های سال ۲۰۱۹ خود با Samsung Display به توافق رسیده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اینطور به نظر می‌رسد که هواوی و سامسونگ رقابت با یکدیگر را فراموش کرده‌اند و غول مخابراتی چینی با شرکت سامسونگ دیسپلی برای تولید نمایشگر AMOLED دو گوشی هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو قرارداد همکاری را منعقد کرده است. بنابراین٬ این شرکت کره‌ای جایگزین دو کمپانی BOE و LG خواهد شد که تولیدکننده‌ی پنل‌های OLED برای گوشی هواوی میت ۲۰ پرو بودند.

در حالی که دلیل این تغییر در تامین کننده مشخص نیست٬ برخی معتقدند که خط تولید سامسونگ و همچنین کیفیت بالای نمایشگرهای OLED این شرکت برگ برنده‌ی آن‌ها برای امضای قرارداد بوده است. حالا دیگر هواوی مجبور نیست برای تامین نمایشگرهای مورد نیاز خودش به دنبال شرکت دیگری بگردد.

نمایشگر هواوی پی ۳۰ پرو

نمایشگر هواوی پی ۳۰ پرو

در واقع تصمیم هواوی در انتخاب سامسونگ دیسپلی می‌تواند به این معنی باشد که غول گوشی‌ساز چینی قصد دارد همکاری خود را تنها با یک شرکت دنبال کند تا خطر لورفتن اطلاعات مربوط به دستگاه هایش را به حداقل برساند و اطمینان حاصل کند هرآنچه در خط تولید رخ می‌دهد٬‌ از بالاترین استانداردها برخوردار است. به طور خلاصه این شرکت با تصمیم جدید خود فرآیند تولید نمایشگر گوشی‌هایش را سهولت می‌بخشد. تمرکز این شرکت روی همکاری با تنها یک شرکت تامین کننده می‌تواند از هر لحاظ به نفعشان باشد.

اپل هم برای آیفون ۲۰۱۹ خود با سامسونگ دیسپلی قرارداد دارد

در دسامبر گذشته نیز گزارشی منتشر شد که در آن ادعا شده بود احتمالا اپل برای آیفون سال ۲۰۱۹ خود از نمایشگر AMOLED ساخت سامسونگ استفاده کند. دلیل این انعقاد قرارداد هم این اعلام شده که سامسونگ یکی از معدود تامین کننده‌هایی است که تکنولوژی لازم برای افزایش حداکثری نسبت ابعاد صفحه به بدنه و در نتیجه، ارائه‌ی یک دستگاه باریک‌تر را در اختیار دارد.

نظر شما چیست؟ هر چند که نمایشگر هواوی میت ۲۰ پرو که ساخت BOE بود از نظر ما کیفیت مناسبی را ارایه می کرد اما به نظر می رسد هواوی به دنبال کسب اعتبار و البته آسودگی خیال برای عدم تکرار مشکلی که برای برخی از هواوی میت ۲۰ پرو ها رخ داد، است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=53574

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰