تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

اسد: روابط دمشق با تهران و بغداد در طول جنگ علیه تروریسم مستحکم‌تر شده است

  • کد خبر : 54446
  • 28 اسفند 1397 - 8:09

به گزارش جمهوریت ; به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  “بشار اسد” رئیس جمهور سوریه دوشنبه شب تاکید کرد روابط دمشق، تهران و بغداد بسیار مستحکم بوده و در طول جنگ علیه تروریسم نیز مستحکم تر شده است.  وی در دیدار با هیات نظامی ایران به ریاست سرلشگر محمد باقری رییس ستاد کل مشترک نیروهای […]

به گزارش جمهوریت ;

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  “بشار اسد” رئیس جمهور سوریه دوشنبه شب تاکید کرد روابط دمشق، تهران و بغداد بسیار مستحکم بوده و در طول جنگ علیه تروریسم نیز مستحکم تر شده است.

 وی در دیدار با هیات نظامی ایران به ریاست سرلشگر محمد باقری رییس ستاد کل مشترک نیروهای مسلح و هیات نظامی عراق به ریاست عثمان الغانمی رییس ستاد ارتش این کشور با حضور سپهبد علی عبدالله ایوب وزیر دفاع سوریه این مطلب را اعلام کرد.

اسد در این دیدار تاکید کرد، خون نیروهای سوری،ایرانی و عراقی در مبارزه با تروریسم و مزدوران آنها کسانی که ویترین کشورهای حامی و پشتیبان بودند، در هم آمیخته شد و این روابط این کشورها را مستحکم تر کرد.

وی با بیان اینکه این دیدار برای ارزش ها و مبادی است که ملت های ما را متمایز ساخته و به آن افتخار می کنم ، افزود : این ارزش ها شامل مبارزه برای کرامت و عزت نفس و نشان دهنده وحدت ما در این جنگ و مبارزه در یک اردوگاه با یک دشمن است.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=54446

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰