تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
15

معرفی انبارهای اعلام نشده کالاهای سلامت به تعزیرات

  • کد خبر : 5620
  • 02 مهر 1397 - 10:12
معرفی انبارهای اعلام نشده کالاهای سلامت به تعزیرات

به گزارش جمهوریت؛ کیانوش جهانپور درباره ضوابط نگهداری داروها در انبارها برای مدت های تعیین شده از سوی سازمان غذا و دارو و اینکه آیا مشمول تعزیرات می شوند یا نه، گفت: شرط نگهداری داروها در انبارها این است که قبلا اعلام موجودی شده باشد و به تائید رسیده باشد. سخنگوی سازمان غذا و دارو تاکید کرد: تمام […]

به گزارش جمهوریت؛ کیانوش جهانپور درباره ضوابط نگهداری داروها در انبارها برای مدت های تعیین شده از سوی سازمان غذا و دارو و اینکه آیا مشمول تعزیرات می شوند یا نه، گفت: شرط نگهداری داروها در انبارها این است که قبلا اعلام موجودی شده باشد و به تائید رسیده باشد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو تاکید کرد: تمام کالاهای سلامت محور نگهداری شده در انبارها باید اعلام موجودی شوند و اگر موجودی خود را اعلام نکنند مشمول انبارهای غیررسمی و ضوابط تعزیراتی می شود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره کمبود اقلام بهداشتی مانند پوشک نیز گفت: تامین اقلام آرایشی و بهداشتی بر عهده سازمان غذا و دارو نیست و این سازمان در موضوع تأمین اقلام بهداشتی دخالت ندارد اما طبق اطلاعات به دست آمده ظرفیت تولید اقلام بهداشتی بیش از دو برابر نیاز داخلی است بنابراین نه تنها نباید کمبود داشته باشیم بلکه قابلیت صادرات نیز داریم.

 

طی هفته های اخیر کمبودهایی از اقلام بهداشتی از جمله پوشک گزارش شده است. سازمان بهزیستی کشور در نشستی اعلام کرد که برای تامین پوشک های بزرگسالان در مراکز نگهداری سالمندان و بیماران روانی مزمن با مشکلاتی رو به رو شده است.

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=5620

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰