تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
2

نوری، سوادکوهی، بذری و فروتن حریفان خود را شناختند

  • کد خبر : 56220
  • 03 فروردین 1398 - 15:09
نوری، سوادکوهی، بذری و فروتن حریفان خود را شناختند

به گزارش جمهوریت ; قرعه کشی ۴ وزن پایانی رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال آسیا بعد از ظهر امروز (به وقت محلی) برگزار شد. به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است: در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۷ نفر حضور دارند […]

به گزارش جمهوریت ;

نوری، سوادکوهی، بذری و فروتن حریفان خود را شناختند

قرعه کشی ۴ وزن پایانی رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال آسیا بعد از ظهر امروز (به وقت محلی) برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۷ نفر حضور دارند فرهاد نوری در گروه اول با آیدین تاجیگالی از قزاقستان، پرمان هومادوف از ترکمنستان و هایری از چین کشتی می گیرد. نفرات اول و دوم این وزن به دیدار نیمه نهایی راه می یابند و به صورت ضربدری با نفرات اول و دوم گروه دو مسابقه می دهند. کشتی گیران برنده راهی دیدار فینال و نفرات بازنده راهی دیدار رده بندی خواهند شد. 

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۵ نفر حضور دارند مسابقات در یک گروه و به صورت دوره ای برگزار می شود و علی سوادکوهی با تسرنداش باساندورج از مغولستان، وردیو گولیا از هند، موراتبک ماجیتوف از قزاقستان و آتای ایزابکوف از قرقیزستان کشتی می گیرد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز ۵ نفر حضور دارند که احمد بذری باید با گانخویاک گانباتار از مغولستان، یسکالی دولتکازی از قزاقستان، دولتمیرات اورازگیلیوف از ترکمنستان و پراوین از هند مبارزه کند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم ۵ کشتی گیر شرکت کرده اند که عباس فروتن به مصاف ژاسولان یرمنبت از قزاقستان، حسین نصیر از هند، مونگونشاگی توموربات از مغولستان و کونای نورداولتوف از قرقیزستان می رود.

مسابقات اوزان فوق (فردا) یکشنبه برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=56220

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰