تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
5

نحوه انتخاب بهترین رنگ روکش صندلی

  • کد خبر : 5681
  • 03 مهر 1397 - 8:28
نحوه انتخاب بهترین رنگ روکش صندلی

یکی از دغدغه های افرادی که میخوان روکش صندلی برای ماشینشون انتخاب کنن، بحث رنگ روکش صندلیه. همیشه این سوال برای این عزیزان هست که چه رنگی رو برای روکش صندلی چرم  انتخاب کنن که هم به رنگ اتاق ماشین بیاد هم به رنگ بدنه.فروشگاه اینترنتی تهلوکس به شما یاد میده که چطور رنگ مناسبی رو برای روکش […]

یکی از دغدغه های افرادی که میخوان روکش صندلی برای ماشینشون انتخاب کنن، بحث رنگ روکش صندلیه. همیشه این سوال برای این عزیزان هست که چه رنگی رو برای روکش صندلی چرم  انتخاب کنن که هم به رنگ اتاق ماشین بیاد هم به رنگ بدنه.فروشگاه اینترنتی تهلوکس به شما یاد میده که چطور رنگ مناسبی رو برای روکش صندلی انتخاب کنید

رنگ کمربند ایمنی خودرو بهترین معیار برای انتخاب رنگ روکش صندلی

خیلی از کسانی که ماشین دارن به رنگ کمربند ایمنی دقت نمی کنن. یا براشون اهمیت نداره که این رنگ چی باشه. ولی جالبه بدونید که رنگ کمربند ایمنی که توسط کارخونه و طراح خودرو انتخاب میشه، دقیقا هسته ی اصلی رنگ تریم یا همون رنگ کلی اتاق ماشینه.اگر دقت کنید تمام رنگ هایی که برای بقیه ی اجزای داخل خودرو انتخاب می کنن در محدوده ی همین رنگ کمربند ایمنی انتخاب میشه.

مثال: خودروی پژو پارس رو اگر دقت کنید و مدل های قدیمی و جدیدش رو تحلیل کنید متوجه این موضوع میشید. با تغییر کردن رنگ تریم اتاق رنگ اصلی که معمولا برای داشبورد و نیمه ی پایینی ستون ها انتخاب میشه، بسیار نزدیک به رنگ کمربند ایمنی هست.

روش انتخاب رنگ روکش صندلی با توجه به رنگ کمربند ایمنی

این انتخاب به دو صورت باید انجام بشه
۱- رنگ همسان
۲- رنگ تضاد

رنگ همسان

اگر شخصی تمایل به انتخاب رنگ روکش صندلی در طیف اصلی تریم یا همان رنگ داخل اتاق داره، باید با توجه به رنگ کمربند ایمنی این انتخاب رو انجام بده. مثلا اگر رنگ کمربند ایمنی طوسی هست رنگ روکش صندلی هم باید نزدیک به این طیف رنگ انتخاب بشه.

رنگ تضاد

رنگ های تضاد اگر به درستی انتخاب بشن زیبایی خیلی زیادی اتاق خودرو میدن. اگه بخوایم مثالی در این باره بزنیم باید رنگ مارون، موکا، زرشکی و در موارد خیلی تخصصی تر رنگ هایی مثل قرمز و زرد رو مثال بزنیم. معروف ترین رنگ های تضاد با هم رنگ مشکی و قرمز هست که طرفدار های زیادی هم داره. روکش صندلی هایی با ترکیب مشکی و قرمز نمونه ای از این تضاد هاست. رنگ های مارون و موکا یا زرشکی هم اخیرا مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به این زمینه قرار گرفته. از انتخاب رنگ تضاد نترسید. در انتخاب رنگ تضاد به روشن بودن یا تیره بودن رنگ اصلی تریم ماشین دقت کنید.

روکش صندلی چرم

منبع:  https://tehlux.com/بهترین-رنگ-روکش-صندلی-برای-ماشین-من-چیه/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=5681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰